معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: درعملیات ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان 15 کارتن لنت ترمزهای خودروهای سنگین خارجی قاچاق به ارزش 380 میلیون ریال از یک واحد صنفی درشهرستان اراک کشف شد.
کد خبر: ۷۴۵۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ 18 May 2019
  محمود خلجی گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در روند تحقیقات میدانی از فعالیت غیرمجاز فردی در زمینه فروش کالای قاچاق در واحد صنفی خود در شهرستان اراک مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی خاطر نشان کرد: با آغاز تحقیقات فنی پلیس، سرانجام فرد مورد نظر شناسایی و در بازرسی از مغازه اش ۱۵ کارتن لنت ترمز‌های خودرو‌های سنگین خارجی قاچاق، به ارزش تقریبی ۳۸۰ میلیون ریال کشف و متهم با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.
این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست تا هرگونه گزارش و اطلاعات از تخلفات واحد‌های صنفی را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به مراکز پلیس گزارش کنند.

وی همچنین از پلمب یک واحد مسکونی و دستگیری ۲ توزیع کننده مواد مخدر در محلات 
  خبر داد و گفت: در این عملیات ۲ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.  
خلجی افزود: در تداوم اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان و در پی کسب گزارش‌هایی از نارضایتی اهالی یکی از  محله‌های شهرستان مبنی بر تجمع افراد معتاد در یک منزل مسکونی به منظوراستعمال مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، انجام تحقیقات لازم و حصول اطمینان از صحت موضوع، به آدرس مذکور اعزام شدند.
وی با اشاره به دستگیری ۲ توزیع کننده مواد مخدر در این عملیات خاطر نشان کرد: در بازرسی از متهمان و مکان مذکور مقادیری مواد مخدر، به همراه آلات استعمال آن کشف و منزل مسکونی با دستور قضائی پلمب شد.
 وی افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار