معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اعلام کرد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: پنج هزار و ۹۰۰ زائر از استان برای شرکت در سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) به مرقد مطهر اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۷۴۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶ 18 May 2019
بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته پنج هزار و ۹۰۰ زائر از شهر‌ها و روستا‌های استان برای شرکت در سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) به مرقد مطهر اعزام می‌شوند.

اکرمی، با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) تأکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی از تمام امکانات و تجهیزات موجود برای برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و اعزام زائران به مرقد مطهر حضرت امام (ره) استفاده کنند تا با شکوه‌تر از همیشه این مراسم برگزار شود.

وی ادامه داد: مراسم امسال ارتحال حضرت امام (ره) به سبب مصادف شدن با عید سعید فطر نیازمند برنامه ریزی منسجم متولیان امر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: لازم است دستگاه مختلف از جمله پلیس راه، راهداری، علوم پزشکی، هلال احمر و سازمان صمت در راستای اعزام‌تیم پزشکی آمبولانس و واحد‌های امدادی و ایمنی مسیر و اسکان و پشتیبانی برای زائران اقدام کنند.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم ارتحال جانسوز حضرت امام راحل در اراک و خمین خاطرنشان کرد: استان مرکزی زادگاه حضرت امام (ره) است بنابراین باید همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها بکوشند این آیین در خور شان و جایگاه رفیع امام خمینی (ره) برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار