مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: ۸ مسجد در شهرستان اراک ویژه‌برنامه‌های جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع) را برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۷۴۵۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ 16 May 2019

جشن بزرگ نیمه‌ رمضان در 8 مسجد شاخص اراک برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام صفر قربان‌پور با اشاره به ویژه‌برنامه‌های ولادت امام حسن مجتبی (ع) در استان مرکزی اظهار داشت: در روز وفات حضرت خدیجه (س) در مساجد استان برنامه‌های تبیینی درراستای پرداختن به فضائل و کمالات این حضرت انجام می‌شود.

وی افزود: ویژه‌برنامه جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع) با همکاری دبیرخانه بین‌المللی بنیاد غدیر به صورت متعارف در مساجد شهرستان اراک و استان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به برگزاری جشن عمومی در مساجد استان ادامه داد: در کوی امام سجاد (ع) اراک به دلیل اینکه یکی از مناطق ویژه است با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و پایگاه بسیج سازمان تبلیغات اسلامی ویژه‌برنامه‌ای در این مکان برگزار می‌شود.

قربانپور بیان کرد: ۸ مسجد در شهرستان اراک ویژه‌برنامه جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌کنند که این ویژه‌برنامه‌ها با ایراد سخنرانی پیرامون ویژگی، شخصیت و سیره ائمه معصومین (ع)، رسیدگی به ایتام، آماده‌کردن بسته‌های غذایی و خدمات پزشکی رایگان برای مردم به دلیل شرایط اکرام با توجه به شخصیت امام حسن مجتبی (ع) همراه است.

وی تصریح کرد: با توجه به هم‌زمانی شب‌های قدر با روز سوم خرداد شهرستان‌ها باید حداقل یک برنامه از ویژه‌برنامه‌های شب‌های قدر را در گلزار شهدا برگزار کنند، در مصلی بیت‌المقدس اراک و گلزار شهدا هم ویژه‌برنامه شب‌های قدر برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: با توجه به روز چهارم خردادماه به مناسبت روز دزفول، مقاومت و پایداری، سخنرانان باید برنامه سخنرانی خود را در این زمینه متمرکز کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار