اقدامات ۲۴ ساعت گذشته نیروی انتظامی استان مرکزی؛
فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: در عملیات ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان اراک، از یک توزیع کننده مواد مخدر، ۹۰۰ بسته کوچک انواع مواد مخدر کشف شد.
کد خبر: ۷۴۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ 16 May 2019

مجموعه‌ای از گزارشات رسیده به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اقدامات نیروی انتظامی طی ساعات گذشته در استان مرکزی به شرح زیر است: 

توقیف ۳ دستگاه خودروی حامل کالا‌های قاچاق در عملیات پلیس اراک

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان اراک، ۳ دستگاه خودروی حامل تجهیزات موبایل، لوازم ورزشی و وسایل تزئینی و بهداشتی قاچاق کشف شد.

سرهنگ "امیر مختاری" فرمانده انتظامی شهرستان اراک در این باره گفت: در اجرای اولویت‌های عملیاتی پلیس و  مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی شهرستان در تحقیقاتی از تردد ۳ دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق از محور‌های مواصلاتی شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: بلافاصله تمهیدات عملیاتی پلیس شهرستان برای شناسایی و توقیف خودرو‌ها آغاز شد و هر ۳ خودرو در مراقبت‌های نامحسوس پلیس شناسایی شدند.

این مقام انتظامی با بیان عملیات تعقیب و گریز پلیس در توقف این خودرو‌ها ادامه داد: با برنامه ریزی عملیاتی صورت گرفته، خودرو‌ها متوقف و در بازرسی از آن‌ها تعداد ۵ هزار و ۶۵۵ قطعه شارژر و باطری موبایل، تعدادی زیادی بسته‌های لوازم و برچسب‌های تزئینی، لوازم ورزشی و لوازم آشپزخانه کشف شد.

سرهنگ مختاری در پایان افزود: در این عملیات ۳ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

توزیع کننده مواد مخدر در زرندیه دستگیر شد/مخفی کردن موادمخدر در ساختمان مخروبه

در عملیات پلیس شهرستان زرندیه یک توزیع کننده مواد مخدر شناسایی و از او مقدار نزدیک به یک کیلوگرم ماده مخدر که در ساختمان مخروبه مخفی کرده بود، کشف شد.

سرهنگ "محمدرضا روشندل" فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه در بیان جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، در انجام تحقیقاتی از فعالیت یک توزیع کننده مواد مخدر در یکی از محله‌های این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: با تعامل و همکاری اطلاعاتی که از سوی ماموران انتظامی شهرستان انجام پذیرفت، محل فعالیت این فرد مشخص و او در یک عملیات در منزلش دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی انجام گرفته از محل فعالیت او، مقدار نزدیک به یک کیلوگرم ماده مخدر تریاک و شیره تریاک که در ساختمان مخروبه مجاور محل سکونت آنان جاساز شده بود، از او کشف شد.

سرهنگ روشندل خاطر نشان کرد: فرد دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات پلیس در خمین

فرمانده انتظامی شهرستان خمین از کشف ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در ۲ عملیات ماموران پاسگاه انتظامی لکان این شهرستان خبر داد.

سرهنگ" عزیز عزیزی "در بیان جزئیات این خبر گفت: در ادامه مبارزه با قاچاق سوخت، ماموران پاسگاه انتظامی" لکان" شهرستان، در تحقیقاتی از تردد ۲ دستگاه خودروی حامل سوخت قاچاق از محور‌های مواصلاتی شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: با تمهیدات اجرایی پلیس، هر ۲ خودرو در عملیات‌هایی جداگانه متوقف و در بازرسی از آنان ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین با بیان دستگیری هر ۲ راننده در این عملیات‌ها گفت: شهروندان هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص سودجویی افراد در قاچاق انواع کالا را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

کشف ۹۰۰ بسته کوچک آماده فروش مخدر از یک توزیع کننده در اراک

در عملیات ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان اراک، از یک توزیع کننده مواد مخدر، ۹۰۰ بسته کوچک انواع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ "امیر مختاری" فرمانده انتظامی شهرستان اراک در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام گزارش‌هایی از شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر فروش مواد مخدر توسط فردی در یکی از محله‌های شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با مراقبت‌های نامحسوس ماموران انتظامی، محل فعالیت این فرد شناسایی و برنامه ریزی عملیاتی برای دستگیری او با هماهنگی مرجع قضائی آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک اضافه کرد: در بازرسی از محل فعالیت این فرد، تعداد ۹۰۰ بسته کوچک انواع مواد مخدر، تعدادی آلات و ادوات استعمال و ترازوی توزین مخدر کشف شد.

سرهنگ مختاری خاطر نشان کرد: طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر همچنان ادامه دارد و شهروندان هرگونه اخبار پیرامون توزیع مواد مخدر را می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به اطلاع نیروی انتظامی برسانند تا در کمترین زمان نسبت به دستگیری فروشندگان مواد مخدر اقدام بایسته صورت گیرد.

۴۰۰ کیلوگرم گردوی قاچاق در عملیات پلیس آشتیان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان از کشف ۴۰۰ کیلوگرم گردوی قاچاق از یک دستگاه خودروی سواری در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "محمدعلی گودرزی" فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان در بیان جزئیات این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی مزرعه نو شهرستان، در تحقیقاتی از جابجایی اقلام قاچاق توسط یک دستگاه خودروی سواری مطلع شدند.

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده از سوی پلیس، خودرو در یکی از محور‌های مواصلاتی شناسایی و متوقف شد.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: در بازرسی انجام شده از این خودرو مقدار ۴۰۰ کیلوگرم گردوی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: راننده خودرو در این عملیات دستگیر و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

پلمب ۲ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت دستورالعمل ابلاغی در ماه رمضان

در طرح نظارت بر واحد‌های صنفی در شهرستان شازند، ۲ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی اصناف در ماه مبارک رمضان پلمب شدند.

سرهنگ"محمد عقیل سلگی" فرمانده انتظامی شهرستان شازند در تشریح این خبر گفت: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان با توجه به اطلاعیه‌ها و دستورالعمل‌های نوع فعالیت واحد‌های صنفی اغذیه فروشی در ماه مبارک رمضان، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان با همکاری اتحادیه‌های صنفی، کنترل و نظارت بر صنوف را با جدیت و با به کارگیری تمام توان و استعداد موجود در دستور کار قراردادند.

وی افزود: در این طرح از تعداد ۸۰ واحد‌های صنفی در سطح شهرستان بازدید به عمل آمد که با هماهنگی مرجع قضائی به تعداد ۲۲ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت موازین شرعی و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تذکر و به تعداد ۱۶ واحد اخطاریه داده شد.

سرهنگ سلگی ادامه داد: در اجرای این طرح همچنین، یک واحد صنفی کافی شاپ و یک واحد صنفی عرضه دخانیات متخلف نیز با دستور مقام قضائی پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

 فرماندهی انتظامی شهرستان شازند در پایان با اعلام تداوم و تشدید این‌گونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

مرگ عابر پیاده در سانحه رانندگی در شهر اراک

برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با عابر پیاده در خیابان شهید رجایی شهرستان اراک، مرگ عابر پیاده را درپی داشت.

سرهنگ " سید علی حسینی" سرپرست پلیس راهور استان مرکزی در بیان جزئیات این خبرگفت: در سانحه رانندگی که در حدود ساعت ۹:۱۵ دقیقه صبح روز گذشته در اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با عابر پیاده در خیابان شهید رجایی شهرستان اراک به وقوع پیوست، عابر پیاده بر اثر شدت جراحات وارده در محل تصادف جان باخت.

وی خاطر نشان کرد: از سوی کارشناسان تصادفات  پلیس راهور علت این حادثه " عدم توجه به جلوی راننده خودرو" بیان شده است.

این مقام انتظامی در پایان از تمامی هموطنان خواست تا در هنگام عبور از جاده ها‌ی عریض از پل مخصوص تردد عابران پیاده استفاده و در صورت عدم وجود چنین شرایطی با رعایت کامل نکات ایمنی و به دور از هرگونه عجله و شتاب از خیابان عبور کنند.

یک کشته در سانحه رانندگی محور محلات - دلیجان

برخورد یک دستگاه خودروی سورای وانت پیکان با خودروی پژو ۴۰۵ درمحور "دلیجان- محلات "یک کشته برجای گذاشت.

سرهنگ "ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: در سانحه رانندگی صبح روز گذشته که در حدود ساعت ۱۲:۱۰ دقیقه، براثر برخورد یک دستگاه خودروی وانت پیکان با خودروی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۲۸ محور" دلیجان- محلات" به وقوع پیوست، راننده خودروی وانت پیکان بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت شد.

وی یادآور شد: علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه " تجاوز به چپ راننده خودروی وانت پیکان" بیان شده است.

این مقام انتظامی در پایان از تمامی رانندگان خواست تا همواره با رعایت سرعت مطمئنه و دیگر نکات ایمنی در هنگام رانندگی، از وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح محور‌های مواصلاتی پیشگیری کرده و سفری ایمن را برای خود و دیگران به ارمغان آورند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار