معاون امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت:
 معاون امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: طی سال گذشته ۵۵۰ مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان مرکزی عملیاتی شد.
کد خبر: ۷۴۳۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰ 11 May 2019

۵۵۰ مصوبه ستاد رفع موانع تولید در استان مرکزی عملیاتی شد

 

تابناک مرکزی -  سعید فرخی عصر شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی که با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور در ساوه برگزار شد، اظهار داشت: در سال ۹۷ با وجود تمام سختی‌ها، با برنامه ریزی هایانجام شده در استان مرکزی توانستیم در اشتغال و تولید موفق عمل کنیم و نرخ بیکاری استان را از به ۸.۴ درصد کاهش دهیم.

معاون امور اقتصادی استاندار مرکزی افزود: سال گذشته برای اولین بار رکورد صادرات بالای یک میلیارد دلار در استان مرکزی زده شد و با وجود تمام دشواری‌هایی که در زمینه صادرات وجود داشت این مهم محقق شد.

وی بیان کرد: همچنین سال گذشته صدور جواز‌های بهره برداری صنعتی در استان مرکزی ۳۰ درصد نسبت به سال قبل از آن افزایش داشته و میزان پرداختی تسهیلات رونق تولید نیز افزایش یافت.

معاون امور اقتصادی استاندار مرکزی خاطر نشان ساخت: این نتایج به سبب همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها و مسئولان در استان ایجاد شده و قطعاً در سال ۹۸ نیز تداوم خواهد یافت.

فرخی تصریح کرد: سال گذشته ۱۴۶ جلسه کارگروه رونق تولید در استان مرکزی تشکیل که ۸۸۰ مصوبه به دنبال داشت و از این تعداد، ۵۵۰ مصوبه اجرایی شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیرکاکایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
باسلام
اینجانب مالک چاهی درشهرستان محلات هستم که سالهاست بخاطر حریم شهرمحلات بلاتکلیف بین اداره جهاد و اداره راه سرگردانم درحال حاضرحکم الزام به سند گرفتم که رییس دادگستری انرا اجرا نمیکند لازم به توضیح است طرح زمین علوفه کاری و دامداری است طرحی که این روزا کشور به ان نیاز اساسی دارد هلی ایحال اگر مسولی این پیام را میبیند و میتواند به اینجانب کمک کند ممنون میشم که مرا در این امر مهم یاری رساند باتشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار