مردم انقلابی، مومن و روزه‌دار استان مرکزی در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۷۴۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷ 10 May 2019
نمازگزاران در استان مرکزی در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی راهپیمایی کردند+تصاویر
تابناک مرکزی - مردم روزه‌دار و همیشه در صحنه  استان مرکزی در شهر‌های مختلف این استان ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه و عصر همگام با مردم ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی ضمن حمایت خود از بیانیه شورای عالی امنیت ملی انزجار خود از آمریکای جهانخوار و ایادی استکبار اعلام کردند.

روزه‌داران استان مرکزی در شهرستان اراک پس از اقامه نماز جمعه از جلوی درب مصلی بیت المقدس اراک به سمت خیابان دانشگاه تا ابتدای خیابان سلمان فارسی راهپیمایی کردند.

راهپیمایان اراکی همچنین با شعار‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» و ... دولت خونخوار و جنایتکار استکباری آمریکا و هم پیمانانشان را بدعهد و غیرقابل اعتماد دانستند.

این در حالی بود که مراسم  پس از اقامۀ نماز پرصلابت جمعه بیستم اردیبهشت‌ماه درمصلی‌های نماز جمعۀ سراسر استان مرکزی برگزار شد که امیدواریم مردم استان در این مراسم حضوری دشمن‌شکن داشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در حاشیه این مراسم با اشاره به بدعهدی و خباثت‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: مذاکرات هسته‌ای با کشور‌های موسوم به ۱+۵ و توافق برجام اثبات کننده حسن نیت ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی و بیانگر بی‌تعهدی، بدعهدی و غیرقابل اعتماد بودن سردمداران خون‌آشام آمریکا و هم‌پیمانان اروپایی شیطان بزرگ است.

حجت‌الاسلام عباس هاشمی افزود: گذشت چندین سال از توافقنامه برنامه جامع مشترک و پایبندی دقیق ایران به تعهدات حداکثری با خروج رذیلانه آمریکای پلید از برجام و بدقولی وقیحانه کشور‌های اروپایی نه تنها هیچ مشکلی از مشکلات قبلی برطرف نشد، بلکه با اقدامات ضد بشری و به مصداق عینی جنایت ضد انسانی دشمن  ضمن تشدید تحریم‌های ظالمانه در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و روانی آرایش جنگی شکل گرفته و آحاد ملت سلحشور و غیور ایران را هدف قرار داده است.

 

 مسئولان ارشد استان مرکزی و نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی دوشادوش اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز حضوری چشمگیر داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار