دادستان اراک:
تابناک مرکزی -دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی گفت: رسیدگی به جرم آدم‌ربایان پرونده "باران شیخی" خارج از نوبت انجام می‌شود.
کد خبر: ۷۴۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ 09 May 2019

رسیدگی به جرم آدم‌ربایان پرونده

عباس قاسمی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که هیچ مرجعی بدون دستور مراجع قضایی اجازه انجام عملیاتی را نداشته است، اظهار داشت: آسیب نرسیدن به باران برای ما بسیار ارزشمند بوده، تحقیقات مقدماتی و دستورات قضاییِ اقدامات انجام شده در مرحله‌ای که جرمی واقع می‌شود را مرجع قضایی صادر می‌کند.

دادستان اراک اضافه کرد: در این ماجرا اولویت در بازگشتن سالم این دختر به آغوش خانواده بود. امکان خارج کردن این کودک به خارج از کشور وجود داشت که با یک اقدام و تدبیر آگاهانه این اتفاق رخ نداد و باران سالم به آغوش خانواده بازگشت.

وی افزود: همیشه جان یک انسان از همه چی برای ما مهم‌تر است و اولویت نخست ما با توجه به این که احیای یک انسان احیای یک جامعه بوده سلامتی جسمی این دختر بود، با وجود وارد آمدن آسیب‌های روحی به باران، اما آسیب حیثیتی و جسمی به او وارد نشده که این موضوع برای ما بسیار خوشحال کننده بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک با اشاره به محرمانه بودن اطلاعات تصریح کرد: بعضی از تحقیقات مقدماتی محرمانه بوده، به همین دلیل نمی‌توانستیم روش کار خود را در اختیار مردم قرار دهیم، زیرا ممکن بود آدم‌ربا از تصمیمات ما آگاه شده و اقدام متقابلی انجام داده که ما را به نتیجه نرساند.

قاسمی بیان کرد: همکاران ما در زاهدان در مورد جرائم ویژه و در استان مرکزی از طریق نیابت و حضوری موارد را بررسی کرده ما نیز در صدد آن هستیم تا رسیدگی‌ها را به سبب مجازات ربایندگان خارج از نوبت انجام دهیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار