فوری
با اقدامات اطلاعاتی و تلاش پلیس جنایی‌، ‌گروگان‌گیران دختربچه ۸ سال اهل شازند در چابهار شناسایی و دستگیر شدند.  
کد خبر: ۷۴۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ 08 May 2019
  دیدار «باران» با پدر و مادر

دیدار «باران» با پدر و مادر

تابناک مرکزی -  مادر و پدر «باران شیخی» که ۲۵ روز پر از دلهره و نگرانی را در دوری از فرزند ربوده شده شان گذرانده بودند در سفر به سیستان و بلوچستان با دخترشان ملاقات کردند. به گزارش تابناک مرکزی، ۲۴ فروردین امسال «باران» در مسیر خانه به مدرسه در شهرک مهاجران شازند اراک توسط ۳ مرد و یک زن ربوده شد. با آغاز تحقیقات پلیس استان مرکزی مشخص شد آدم ربایان به همراه گروگان‌شان به سیستان و بلوچستان رفته‌اند.

 
سردار احمد طاهری، جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: «آدم ربایان با خانواده «باران» اختلاف مالی داشته‌اند و به همین دلیل نیز کودک را ربوده بودند و ۶۰۰ میلیون تومان پول خواسته بودند. با این سرنخ ردگیری آدم ربایان آغاز شد و سرانجام ساعت ۵ صبح سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت با پیگیری پلیس جنایی محل سکونت این باند در منطقه گلشهر چابهار شناسایی و درعملیاتی غافلگیرانه دستگیر شده و کودک در سلامت کامل نجات یافت. از آدم ربایان یک قبضه سلاح جنگی نیز ضبط شد.»
آرامش در آغوش مادر
قرار بود این کودک صبح پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت به اراک منتقل شده و با خانواده‌اش دیدار کند، اما پدر و مادر او تاب نیاوردند و خود را به سیستان رساندند. مادر باران که پس از دیدن دخترش نمی‌توانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد، گفت: «امروز بهترین روز زندگی من بود و نمی‌توانم خوشحالی‌ام را با کلمات توصیف کنم. در روز‌هایی که باران در چنگ آدم‌ربایان بود روز‌های سختی بر من و همسرم گذشت و هزار بار مردم و زنده شدم. باید مادر باشید تا بفهمید دوری فرزند چقدر برای یک مادر سخت و عذاب آور است.»


در فیلم زیر لحظه بازگشت باران به آغوش خانواده را می‌بینید
باران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار