رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی:
رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی گفت: بسیاری از کمبود‌های اقلام مصرفی در بازار به علت عدم ارائه محصول توسط شرکت‌ها است.
کد خبر: ۷۴۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷ 08 May 2019
 

جمشید زند رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی با تشکر از اصناف استان جهت کمک به مناطق سیل‌زده، گفت: در میان تمام استان‌ها، اصناف استان مرکزی کمک بسیار قابل‌توجهی به هم‌وطنان سیل‌زده خود کردند به‌طوری‌که تابه‌حال میزان کمک‌های اصناف استان به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است و در حال حاضر نیز یک کامیون بار آماده ارسال است.

۳۰۰ اجاق‌گاز آماده ارسال به مناطق سیل‌زده

وی از آماده کردن حدود ۳۰۰ اجاق‌گاز توسط اتحادیه لوازم‌خانگی به مناطق سیل‌زده خبر داد و افزود: اکثر قریب به‌اتفاق اتحادیه‌ها در سیل اخیر به سیل‌زدگان کمک کردند و جا دارد تا کمال تشکر را از آنان داشته باشیم.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی از حضور تمام‌قد بازرسان اتاق اصناف جهت تنظیم بازار در ماه رمضان خبر داد و گفت: اجازه تخلف به هیچ صنفی را نمی‌دهیم، ضمن اینکه اعتقادداریم تخلف اصلی در گرانی اجناس است که مقصر آن شرکت‌های تولیدی هستند و اصناف صرفاً توزیع‌کننده این اقلام هستند. ولی قطعاً با هرگونه گران‌فروشی توسط اصناف برخورد می‌شود.

توزیع شکر باقیمت ۳۴ هزار ریال

وی، از توافق با وزارت صمت درزمینهٔ توزیع شکر خبر داد و گفت: به دلیل مشکلات به وجود آمده ازجمله سیل اخیر، قیمت شکر افزایش قابل‌توجهی داشت که با هماهنگی‌های صورت گرفته به‌زودی هر کیلو شکر باقیمت ۳۴ هزار ریال به دست مصرف‌کنندگان در سطح کلانشهر اراک خواهد رسید.

زند، از عدم عرضه برخی محصولات توسط شرکت‌های تولیدکننده خبر داد و تصریح کرد: بسیاری از کمبود‌های اقلام مصرفی در بازار به علت عدم ارائه محصول توسط شرکت‌ها بوده و اصناف در این مسئله مقصر نیستند.

آمادگی اصناف جهت فروش بدون سود کالا جهت تنظیم بازار

وی، از آمادگی ارائه اقلام مصرفی توسط تمامی اصناف بدون دریافت هرگونه سود خبر داد و بیان کرد: این آمادگی وجود دارد تا در بازه زمانی محدود و جهت همدلی و همیاری با مردم و تنظیم بازار، اجناس بدون هیچ‌گونه ششسودی به فروش برسد، چنانکه سال گذشته نیز اتحادیه قصابان، خواروبارفروشان و ... با دریافت کمترین سود ممکن در کنار مردم بودند.

 

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار