آخرین خبر‌ها از ناپدید شدن دختربچه ۸ ساله شازندی؛
فرمانده انتظامی استان مرکزی درباره آخرین وضعیت دختربچه ۸ سال ناپدیدشده شازندی (باران شیخی) گفت: تحقیقات نشان می‌دهد که باران زنده و سالم است و پلیس تلاش بی‌وقفه‌ای را برای بازگشت باران در پی گرفته است.
کد خبر: ۷۴۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹ 04 May 2019

سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی استان مرکزی درباره آخرین وضعیت دختربچه ۸ سال (باران شیخی) با اشاره به اینکه پلیس تلاش بی‌وقفه‌ای را برای بازگشت باران در پی گرفته است، گفت: پلیس با همان شدتی که فعالیت پیدا کردن باران را آغاز کرده تا حصول نتیجه نهایی، تلاش‌های بی‌وقفه خود را ادامه می‌دهد و از هیچ تلاشی دست نمی‌کشد.

عزیزی ادامه داد: در همان ابتدا متوجه شدیم که وی را از استان خارج کرده‌اند، پلیس از سه روش اقدامات پلیسی، گزارش‌های محلی، همکاری با خانواده باران در حال پیگیری وضعیت باران گم‌شده است تا به یاری خداوند باران سالم به خانه بازگردد.

وی افزود: تحقیقات نشان می‌دهد که باران زنده و سالم است. از روز دوم مفقود شدن باران، تیم‌هایی از کارشناسان پلیس به استان‌هایی که حدس می‌زدیم باران در آنجا نگهداری می‌شود، اعزام کرده‌ایم و با شدت و جدیت، جستجو را ادامه خواهیم داد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در روز دوم مفقودی باران با اقدامات پلیسی موفق شدیم تا افرادی که باران را برده‌اند، متقاعد کنیم تا با خانواده وی تماس بگیرند و مطمئن شدیم که باران سالم و سلامت است. اکنون نجات جان باران و برگرداندن او از هر موضوع دیگری واجب‌تر است و فعلاً کاری به دلایل این موضوع نداریم و به شایعاتی که در این راستای مطرح می‌شود، توجهی نمی‌کنیم چراکه حفظ حرمت و آبروی خانواده باران نیز برای پلیس اهمیت دارد.

وی ادامه داد: پلیس، دستگاه قضایی و اعضای شورای تأمین استان مرکزی همگی به دنبال این پرونده هستند و با جدیت آن را پیگیری می‌کنند. همچنین برای اطمینان افکار عمومی از سلامتی باران باید عنوان کرد که روز پنجشنبه گذشته نیز باران توانسته مجدداً به‌صورت تلفنی با مادر خود صحبت کند.

عزیزی خاطرنشان کرد: مردم مطمئن باشند که مجموعه پلیس با تمام توان خود به دنبال پیدا شدن باران است و هر اقدامی که در این زمینه لازم باشد را برای بازگرداندن باران به خانواده‌اش انجام می‌دهد.

«باران شیخی» دانش آموز هشت ساله کلاس دوم روز شنبه ۲۴ فروردین ماه جاری بعد از خروج خانه در شهر مهاجران شازند از توابع استان مرکزی در راه مدرسه مفقود شد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار