دبیر هیات بوکس استان مرکزی گفت
تابناک مرکزی - دبیر هیات بوکس استان مرکزی گفت: تیم بوکس اراک قهرمان مسابقات بوکس نونهالان و نوجوانان قهرمانی استان مرکزی در ساوه شد.
کد خبر: ۷۴۰۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷ 04 May 2019

احمد میرزایی افزود: در این مسابقات که بیش از ۱۲۰ ورزشکار از نقاط مختلف استان مرکزی حضور داشتند تیم‌های ساوه و شازند نیز به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را به دست آوردند.  
وی بیان کرد: در بخش انفرادی رده سنی نونهالان این مسابقات «ساجد حسن زاده» در وزن ۳۸ کیلوگرم، «حسن رجبعلی» در وزن ۳۳ کیلوگرم، «امیرصالح رجبی» در وزن ۴۸ کیلوگرم و «محمد حسنی» در وزن ۵۴ کیلوگرم (هر چهار ورزشکار از اراک)، «محمد مهدی مظفری» در وزن ۴۱ کیلوگرم، «حمید رضا عظیمی» در وزن ۵۰ کیلوگرم (هر ۲ ورزشکار از شازند» و سید «ابوالفضل موسوی» در وزن ۵۶ کیلوگرم، «حکمت کریمی» در وزن ۶۲ کیلوگرم، سید «سجاد شریف نیا» در وزن ۷۲ کیلوگرم و «مهدی کریمی» در وزن ۷۶ کیلوگرم (هر چهار ورزشکار از ساوه) عنوان‌های نخست وزن‌ها را به دست آوردند.  
دبیر هیات بوکس استان مرکزی اظهار داشت: در رده سنی نوجوانان نیز «محمد زبانگیر» در وزن ۴۶ کیلوگرم، «محمدرضا رضایی» در وزن ۴۸ کیلوگرم، «سجاد حسن زاده» در وزن ۵۰ کیلوگرم، «معین قربانپور» در وزن ۵۲ کیلوگرم، «محمدسالار پارسا «در وزن ۵۴ کیوگرم، «مهدی لطفی» در وزن ۶۰ کیلوگرم، «امیرمهدی میقانی» در وزن ۶۶ کیلوگرم و «امیر حسین افشار» در وزن ۷۰ کیلوگرم از شهرستان اراک عنوان‌های نخست وزن‌های خود را به دست آوردند.  
میرزایی ادامه داد: «حمید رضا روشن» در وزن ۵۷ کیلوگرم و «امیرمحمد یارمحمدی» در وزن ۸۰ کیلوگرم (هر ۲ ورزشکار از خمین)، «حسن شاهسواری» در وزن ۶۳ کیلوگرم از ساوه و «حسین میرزابیگی» در وزن مثبت ۸۱ کیلوگرم از زرندیه عنوان نخست رده سنی نوجوانان را بدست آوردند.
بیش از ۲ هزار ورزشکار به صورت سازماندهی شده زیر نظر هیات بوکس استان مرکزی فعالیت می‌کنند.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار