مراسم افتتاحیه اولین استارت آپ ویکند در حوزه امنیت امروز( ۱۱ اردیبهشت) در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۷۴۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ 01 May 2019
 
 

 اولین استارت آپ ویکند در حوزه امنیت با رویکرد راه اندازی کسب و کار‌های حوزه امنیت در بستر فضای مجازی و با هدف واگذاری کار‌ها به بخش خصوصی و تیم‌های خصوصی افتتاح شد.

 

سردار کیومرث عزیزی در این مراسم گفت: وجود اشتغال بسیاری از جرایم را کاهش می‌دهد و انگیزه برای انجام بزه کاری را کاهش می‌دهد نیرو انتظامی می‌تواند در حوزه امنیت به سایبر کمک کند تا با همکاری واحد علمی کاربردی حوزه شغل را راه اندازی کند.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه استارت آپ در هفت حوزه می‌تواند با پلیس مشارکت داشته باشد افزود: سامانه‌های مشارکت مردمی در اعلام حوادث، سامانه نظارت عمومی بر عملکرد پلیس، سامانه کنترل و نظارت و بهینه سازی کنترل ترافیک شهری، سامانه ارائه خدمات حفاظت فیزیکی از اماکن، سامانه تامین حفاظت از اموال و طراحی و تولید محصولات پلیس و فناوری از موضوعاتی است که نخبگان می‌توانند به آن‌ها بپردازند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: با استفاده از استارت آپ می‌توان مشاغلی ایجاد کرد و به سود دهی و درآمد رسید امروزه چرخش مالی شرکت‌های دیجیتالی از بسیاری از بانک‌ها بیشتر شده است.

 

سردارعزیزی اظهار کرد: حوزه امنیت در حوزه ایجاد اشتغال نزدیک است و از دغدغه‌های پلیس این است که تا آنجا که می‌تواند به امور شتاب دهد.

 

لازم به ذکر است، اولین استارت آپ ویکند به مدت سه روز در دانشگاه علمی کاربردی استان مرکزی در حوزه امنیت و‌اشتغال در سه بخش پیش رویداد، ایده پردازی، کسب و کار پایدار  و مباحث حقوقی در حال برگزاری است.

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار