کد خبر: ۷۳۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱ 29 April 2019
 
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد:
پیش‌بینی جمع‌آوری ۱۵۵ میلیارد ریال زکات در استان مرکزی/تذکر رهبر انقلاب به کم‌کاری مسئولان در اقامه «زکات»
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه امسال با توجه به نزولات آسمانی انتظار می‌رود کشت و کار هم بیشتر شود، گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال ۹۸ پرداخت زکات در استان مرکزی به ۱۵۵ میلیارد ریال برسد.
قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های پیگیری شده توسط این کمیته احیای فریضه زکات است، عنوان کرد: شاید در سطح کشور و استان آن تکلیفی که نسبت به زکات داریم را نتوانستیم به‌درستی انجام دهیم.

وی با اشاره به اجلاسیه سال ۹۶ در شهر قم و پیام مقام معظم رهبری در این اجلاسیه، ادامه داد: رهبر انقلاب نسبت به کم‌کاری مسئولین جمهوری اسلامی نسبت به امر زکات در این اجلاسیه تذکر دادند چراکه این مهم یک دستور الهی است و باید آحاد جامعه به آن توجه کنند.

موسی نژاد افزود: خوشبختانه طی سال‌های اخیر در استان مرکزی، افراد مرتبط در گروه‌های مختلف مانند علما و روحانیون در بحث تبلیغ زکات، کشاورزان در بخش پرداخت زکات و صداوسیما در بحث تبیین و تبلیغ زکات به‌عنوان یکی از اعضای اصلی شورای زکات کار‌های خوبی انجام داده‌اند.

پرداخت بیش از ۱۱ میلیارد تومان زکات در سال ۹۷

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی اظهار کرد: در سال ۹۷ در استان مرکزی حدود ۱۱ میلیارد تومان زکات پرداخت شد که خوشبختانه این مبلغ حدود ۴ درصد بیش از پیش‌بینی‌های صورت گرفته بوده است و این مبلغ در مقایسه با سال ۹۶ رشد بیش از ۴۶ درصدی را نشان می‌دهد که نیاز است از تمامی مردم تشکر کنیم.

پیش‌بینی جمع‌آوری ۱۵۵ میلیارد ریال زکات در استان مرکزی

وی با بیان اینکه امسال با توجه به نزولات آسمانی انتظار می‌رود کشت و کار هم بیشتر شود، خاطرنشان کرد: انشاءالله امسال نیز رشد بیشتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم و پیش‌بینی می‌شود در سال ۹۸ پرداخت زکات در استان مرکزی به ۱۵۵ میلیارد ریال برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار