باشکست دادن استقلال؛
تابناک مرکزی - تیم‌های فوتبال پدیده شهر خودرو و استقلال در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد روبروی یکدیگر قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با برتری شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید.
کد خبر: ۷۳۸۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰ 27 April 2019

به گزارش تابناک مرکزی - از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، پدیده شهر خودرودر ورزشگاه امام رضا «ع» به مصاف استقلال تهران رفت و در پایان موفق شد به پیروزی برسد تا شانس‌های قهرمانی آبی پوشان تهرانی به حداقل ممکن برسد.
در حالی که تنها هشت دقیقه از بازی گذشته بود، بهنام برزای توانست پدیده یک بر صفر پیش بیندازد. در نیمه اول استقلال چندین فرصت گلزنی داشت که این موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد تا شاگردان یحیی گل محمدی با پیروزی به رختکن بروند.
در نیمه دوم شاگردان وینفرد شفر برای جبران گل و زنده ماندن شانس‌های قهرمانی شان حملات زیادی را بر روی دروازه حریف تدارک دیدند، اما فقر تاکتیکی و بی برنامه گی آبی پوشان نتیجه‌ای در پی نداشت تا امید‌های آبی پوشان برای قهرمانی در لیگ برتر به حداقل ممکن برسد.
پدیده با این پیروزی به ۴۹ امتیازی شد، اما همچنان در رتبه پنجم جدول قرار گرفت و استقلال با این شکست با کسب ۵۰ امتیازی در جایگاه سوم جدول قرار دارد.
**ترکیب پدیده شهر خودرو:
میلاد فراهانی، علی نعمتی، محمد حسین مرادمند، مسعود ریگی، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، حسین مهربان، محمد قاسمی نژاد، محمد آقاجانپور، بهنام برزای و مرتضی منصوری
سرمربی:یحیی گل محمدی

**ترکیب استقلال:
سید حسین حسینی، وریا غفوی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، علی کریمی، روزبه چشمی، طارق همام، داریوش شجاعیان «مرتضی تبریزی»، آیاندا پاتوسی و اسماعیل گونکالس
سرمربی:وینفرد شفر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار