کد خبر: ۷۳۷۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲ 25 April 2019

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه روح الله:
کارگران نقش مؤثری در مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمنان ایفا می‌کنند/ تجلیل از کارگران و کارآفرینان بسیجی نمونه استان
مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه روح‌الله استان مرکزی بابیان اینکه در این مقطع زمانی کارگران با نقش مؤثر خود به‌نوعی از حریم اقتصادی کشور و انقلاب پاسداری می‌کنند گفت: کارگران بسیجی امروز مهم‌ترین نقش را برای مقابله با نقشه‌ها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان ایفا می‌کنند.
سرهنگ پاسدار محسن ربیعی مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه روح الله استان مرکزی ضمن تبریک هفته بسیج کارگری گفت: روز نهم اردیبهشت سالروز تدفین و تشییع شهید برونسی به‌عنوان روز بسیج کارگری نام‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مقطع زمانی کارگران با نقش مؤثر خود به‌نوعی از حریم اقتصادی کشور و انقلاب پاسداری می‌کنند افزود: کارگران بسیجی امروز مهم‌ترین نقش را برای مقابله با نقشه‌ها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان ایفا می‌کنند.

ربیعی اظهار کرد: امروز باوجود تحریم‌های چهل‌ساله به همت کارگران زحمتکش ایران اسلامی توانسته‌ایم در بسیاری از تولیدات به خودکفایی برسیم.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه روح‌الله با اشاره به اینکه سازمان بسیج کارگری دارای دو نقش در خصوص اعتمادسازی به محصولات و تولیدات داخلی مأموریت‌های ویژه‌ای بر عهده دارد بیان کرد: هرساله به‌عنوان سازمان بسیج کارگری در کنار برنامه‌های مختلف بسیج قشر همکاری خوبی با اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان و وزارتخانه مربوطه انجام می‌شود و برنامه‌های مشترکی برای این منظور در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های این سازمان در هفته کارگری عنوان کرد: روز پنج‌شنبه پنجم اردیبهشت دیدار بسیجیان کارگر، مسئولین، اعضای سازمان بسیج کارگری و نهاد‌های کارگری با آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی برگزار می‌شود و بعدازآن عطرافشانی گلزار مطهر شهدای شهر اراک و بازدید از خانواده‌های معظم شهدای کارگری استان نیز انجام می‌شود.

ربیعی افزود: روز جمعه نیز کوه‌پیمایی و پیاده‌روی خانوادگی در منطقه گردو اراک و بعدازآن حضور دسته‌جمعی و سازمان‌یافته کارگران بسیجی در نماز باشکوه عبادی- سیاسی جمعه برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: روز شنبه دیدار نمایندگان تشکل‌های کارگری با استاندار مرکزی و نمایندگان مجلس، روز یکشنبه ورزش صبحگاهی در کارخانه لجور اراک و ساعت ۱۱ همان روز بازدید مشترک بسیج کارگری و اداره تعاون و رفاه اجتماعی استان از کارخانه نورد لوله ساوه، روز دوشنبه همایش تخصصی در سالن اجتماعات شرکت فن بازار به همراه تجلیل از کارگران و کارآفرینان نمونه بسیجی و روز چهارشنبه همایش تخصصی بسیج کارگری در پالایشگاه اراک نیز برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار