تابناک مرکزی - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: با معرفی اعضای هیات مدیره باشگاه شهرداری اراک تیم والبیال شهروند به این باشگاه منتقل می‌شود.
کد خبر: ۷۳۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸ 23 April 2019

بهروز اکرمی در جلسه پیگیری وضعیت باشگاه شهرداری اراک،   تیم‌های لیگ برتری هندبال و والیبال شهروند بیان کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی جهت کمک به تیم والیبال شهروند اراک نامه‌ای به استاندار مرکزی ارسال کرد که با دستور استاندار مقرر شد این موضوع با حضور نماینده شورای شهر، مدیرکل ورزش و جوانان، شهردار اراک و رییس هیات والیبال تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه اعضا موافق با حفظ تیم شهروند اراک هستند، گفت: تیم لیگ برتری والیبال شهروند اراک که متعلق به مردم این شهر است، باید حفظ شود و بر همین اساس شهرداری در اسرع وقت نسبت به معرفی اعضای هیات مدیره باشگاه اقدام می‌کنند و پس از استقرار باشگاه، تیم والیبال شهروند به باشگاه شهرداری اراک منتقل می‌شود.

اکرمی تصریح کرد: برای بدهی‌های قبلی تیم و ادامه فعالیت نیز باشگاه شهرداری ورود خواهد کرد تا با استفاده از توان مالی شهرداری و بنگاه‌های اقتصادی این مشکل در فصل جدید حل شود.

معاون استاندار با تاکید بر اینکه مسئولیت‌های اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی در تمام دنیا پذیرفته شده است، افزود: در تمام دنیا بنگاه‌های اقتصادی در بحث‌های مختلف مانند ورزش، بهداشت و درمان، آموزش و حتی کمک‌های عام‌المنفعه ورود می‌کنند. استان مرکزی استانی صنعتی کشور است و مردم توقع دارند که بنگاه‌های بزرگ اقتصادی در زمینه مسائل اجتماعی مانند ورزش حضوری اثربخش، ضابطه‌مند و پررنگ داشته باشد و امید است به زودی کارگروهی در این راستا تشکیل و کمک بنگاه‌ها ارائه شود.

 در این جلسه مدیرکل ورزش جوانان استان مرکزی گفت: امید است شهرداری اراک امسال با شروع فعالیت باشگاه دو رشته هندبال و والیبال که در لیگ برتر حاضرند را به خوبی حمایت کند و این مطالبه عمومی به تحقق برسد.

عابد حقدادی افزود: شهرداری، شورای شهر و باشگاه بر فعالیت این دو تیم موافق هستند و امیدواریم با این حمایت موفقیت بیشتری کسب کنند، همچنین تصمیم بر این است رشته‌هایی در حوزه بانوان و آقایان نیز برای راه اندازی در باشگاه ارائه و با اعلام موافقت شورا و شهرداری اراک فعال شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار