عضو شورای شهر آبادان:
یکی از اعضای شورای شهر آبادان گفت: متاسفانه به دلیل تعلل آبفای خوزستان در معرفی پیمانکار، کار بهسازی فاز ۲ امیرآباد نیمه کاره مانده است.
کد خبر: ۷۱۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ 17 February 2019

حسن کمری با بیان اینکه این مسئله مشکلات زیادی را برای مردم این منطقه ایجاد کرده است، افزود: انتظار می رود شرکت آب و فاضلاب خوزستان با توجه به نزدیکی به ایام نوروز هر چه سریعتر با معرفی پیمانکار این اداره برای انجام امور زیرساختی شامل شبکه گذاری آب و فاضلاب، شهرداری آبادان را در انجام و اتمام هر چه سریعتر کار بهسازی این منطقه همراهی کند.

وی اظهار کرد: در طول یک سال گذشته با همراهی و کمک ادارات برق، آب و فاضلاب، سازمان منطقه آزاد اروند کارهای قابل قبولی در سطح شهر آبادان انجام شد که قدردان آن هستیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آبادان تصریح کرد: در فازهای ۳ و ۴ امیرآباد پروژه های خوبی به انجام رسیده که هفتم اسفندماه امسال مصادف با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) بخش اعظمی از این پروژه ها به بهره برداری می رسد.

کمری گفت: شهرداری ۹ پروژه عمرانی دیگر را نیز با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند در دست انجام دارد که امید می رود بخش هایی از آنها تا پیش از آغاز سال نو به بهره برداری برسد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار