با اعلام معاون سیاسی استاندار مرکزی؛
تابناک مرکزی: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی: هیچ مسئولی در استان مرکزی اجازه برگزاری جلسات تشریفاتی و بدون نتیجه را ندارد.
کد خبر: ۷۰۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 28 January 2019

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام صداوسیما؛ اکرمی در نشست با مسئولان، مدیران کل و مدیران حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بر ضرورت برقراری نظم و استمرار در برگزاری جلسات تاکید کرد و گفت:حضور شخص مدیران کل ادارات و سازمان‌ها در جلسات استان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و پیگیری همیشگی مصوبات جلسات می‌تواند کمک قابل توجهی به تسریع اجرای هر چه بهتر اقدامات داشته و سبب ایجاد تحرک و پویایی لازم در نهاد‌ها و سازمان‌های اجرائی استان شود.

وی افزود: جایگاه حاکمیتی استانداری موضوعی مهم است، بنابراین باید توجه داشت جایگاه حاکمیتی استانداری به شایستگی در بین سازمان‌های اجرائی استان تبیین شود و مدیران استانداری باید به درستی و به نحو مطلوبی از اقدامات، فعالیت‌ها و اطلاعات لازم مطلع و در کوتاه‌ترین زمان ممکن این اطلاعات را در اختیار مسئولان ارشد استان قرار دهند تا در تصمیم‌گیری‌های کلان مورد استفاده قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: مدیران استانداری باید از توان ادارات و نهاد‌های اجرائی استان مرکزی به عنوان بازوان اجرائی در جهت حل مشکلات مردم بهره بگیرند همچنین از روزمرگی دور شده و از پویایی، خلاقیت، اثر بخشی و برنامه محوری در حوزه کاری خود برخوردار باشند.

اکرمی با اشاره به موقعیت و ظرفیت مهم و استراتژیک استان مرکزی در کشور گفت: استان مرکزی با توجه به ظرفیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد این استان در بهره‌مندی از امکانات مطلوب و قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور، نیازد دارد تا مدیران از نزدیکی این استان به پایتخت استفاده بهتری کنند.

وی افزود: در حوزه کاری خود اعتقادی به برگزاری جلسات پشت درب‌های بسته و به شکل محرمانه ندارم و از سمن‌ها و اعضای خانه سازمان‌های مردم نهاد برای حضور در جلسات دعوت می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: جلسات نباید جنبه تشریفاتی داشته باشد و جلسات کارگروه‌های مختلف استان باید طبق برنامه و زمان‌بندی مقرر برگزار شده و از خروجی مناسب در جهت رفع مشکلات مردم برخوردار باشد.

اکرمی ادامه داد: راهبری برنامه‌های شهرستان‌ها و فرمانداران از وظایف مدیران این معاونت بوده و فعالیت‌ها و برنامه‌های شهرستان‌های استان باید دقیق و منظم راهبری شود.

وی تصریح کرد: فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان‌ها باید از ارتباط نزدیک و منظم با مردم برخوردار بوده و از اوضاع شهرستان خود به خوبی و دقیق باخبر باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اضافه کرد: جلسات هماهنگی و بررسی عملکرد مدیران حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار