تابناک مرکزی: جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي گفت: طرح پاک‌سازی نقاط آلوده در ۹۸ نقطه در استان به اجرا درآمد و در اين طرح ۱۹۲سارق، توزیع‌کننده مواد مخدر و … دستگير شدند.
کد خبر: ۷۰۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 16 January 2019

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ يوسف سپهوندجانشين فرماندهي انتظامي استان مركزی؛ در اين باره گفت:‌ در راهبردهاي اجرايي پليس استان كه با توجه به برآوردهاي اجتماعي و از مهم‌تر با بازخورد گیری از ديدگاه شهروندان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود، در يك برنامه‌ریزی كارشناسي و هدفمند، روز گذشته طرح انتظام بخش پليس در ۹۸ منطقه به صورت هماهنگ و همزمان عملياتي شد.

وي افزود: ‌در اجراي اين طرح كه با بهره گيري از ظرفیت‌های عملياتي پليس استان اجرايي شد، ۱۳۱ نفر در حوزه جرائم مرتبط با مواد مخدر، ۳۸ نفر سارق و ۲۳ نفر به دليل ديگر جرائم دستگير و براي برخورد قانوني به دستگاه قضائي معرفي شدند.

اين مقام انتظامي در ادامه با اشاره به كشف ۴۷ فقره سرقت در اجراي اين طرح گفت: همچنين دو كيلوگرم انواع مواد مخدر از خرده‌فروشان مواد مخدر در اجراي اين طرح كشف و تعداد ۴۹ دستگاه موتورسيكلت و ۳۶دستگاه خودروي متخلف نيز توقيف و به پاركينگ انتقال و ۷۸۲ وسيله نقليه نيز اعمال قانون شدند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي با تأکید بر مشاركت شهروندان به عنوان يكي از ملزومات در ارتقاء امنيت اجتماعي خاطرنشان كرد: تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ به صورت شبانه روزي آماده دريافت گزارش ها و اطلاعات شهروندان در خصوص هر گونه اخبار مرتبط با حوزه نظم و امنيت و نوع عملكرد پليس استان در انجام مأموریت‌هاست و شهروندان می‌توانند در تماس مستمر با اين سامانه‌های تلفني هر چه بيشتر سهم و مشارکت خود را در حوزه نظم و امنيت توسعه بخشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار