تابناک مرکزی: مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: مشکل اصلی در رابطه با پروژه تقاطع غیر همسطح ورودی اراک در سنجان موضوع تملکات است.
کد خبر: ۶۹۶۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ 29 December 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم؛ احمد مرزبان، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه غیرهم‌سطح اراک به فراهان اظهار داشت: تقاطع غیرهم‌سطح اراک به فرمهین حدود 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد و قرارداد جدید برای روشنایی و ایمنی آن درحال انجام است.

وی با اشاره به تقاطع غیرهم‌سطح سنجان گفت: در این تقاطع هم 4 پایه انجام شده و درحال حاضر درحال احداث کنارگذر سنجان هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی تصریح کرد: مشکل اصلی در رابطه با این پروژه تملکی است که باید توسط شهرداری انجام می‌شده که هنوز انجام نشده است.

مرزبان بیان کرد: این مشکل سبب شده که راه و شهرسازی جبهه کاری برای تحویل به پیمانکار را نداشته باشد.

وی ادامه داد: پس از بازدید نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس از این پروژه، از سازمان راهداری در بحث اعتبارات نقاط حادثه‌خیز مبلغی را به صورت نقدی برای جا به جایی تیربرق‌های محدوده پل فیجان دریافت کردیم و تفاهمنامه‌ای با اداره برق در این زمینه منعقد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی عنوان کرد: با اداره آب هم کار را انجام داده‌ایم و جا به جایی شبکه در محدوده کنارگذر سنجان انجام شده و پروژه فعال است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار