نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری؛
 تابناک مرکزی: نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه افرادی که ایمان ضعیفی داشتند در فتنه ۸۸ از مسیر انقلاب خارج شدند گفت: مردم ایران در همه صحنه نظام را یاری کردند، مسئولان ما هم باید با تدابیر درست برای رشد روزافزون نظام گام بردارند.
کد خبر: ۶۹۶۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ 29 December 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ آیت اله اراکی، نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری در یادواره شهدای فراهان گفت: فشار استکبار و ابرقدرت‌ها بر نظام جمهوری اسلامی ایران نشان از پیروزی ما است.

وی با اشاره به اینکه جامعه جهانی در حال بیدار شدن از خواب غفلت است، افزود: حقیقت جامعه بشر این است که استکبار جهانی با خوی درندگی و ظاهری شبیه بشر خون انسان‌های بی‌گناه را می‌ریزد، خود مردم آمریکا هم از این زالوصفتان که بر سرنوشت آن‌ها مسلط شده‌اند، رنج می‌برند.

اراکی اظهار کرد: رسانه‌های غربی سعی می‌کنند چهره این استکبار را بزک کند، البته برخی رسانه‌های داخلی هم تحت تأثیر این رسانه متأسفانه چهره واقعی آمریکا را به مردم نشان نمی‌دهند.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در رژیم پهلوی ۸۰ درصد مردم ایران فقیر بودند، همه سرمایه و ثروت کشور را غربی‌ها به تاراج می‌بردند، حتی در دوران پهلوی در تبلیغات انتخابات نماینده مجلس به صراحتاً اعلام می‌شد؛ « شما بخواهید یا نخواهید فلان کاندیدا نماینده مجلس می‌شود».

وی بیان کرد: امام(ره) با انقلاب اسلامی به ما هویت و عزت داد، اکنون مردم دنیا عزت را از ما یاد می‌گیرند. این عزت هم برگرفته از مکتب سیدالشهدا بود که در آن عشق به شهادت، گذشت و ایثار موج می‌زند و اجازه نمی‌دهد جباران و شهوت‌رانان بر مردم حکمرانی کنند.

اراکی با اشاره به فرهنگ شهدا گفت: شهدا زنده‌اند و با شهادت خود، زندگی را به جامعه‌ای که از آن بر خواستند، هدیه کردند.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری افزود: ملت ایران هیچ‌گاه ترس و اندوه به خود راه نمی‌دهد و در همه آزمون‌هایی که از اول انقلاب رخ‌داده سربلندِ بوده است.

وی اظهار کرد: انبیای الهی هم از سوی خداوند بارها مورد امتحان و آزمون قرار گرفتند و در همه این آزمون‌ها تسلیم رضای الهی بودند، ملت ایران هم در طول انقلاب در امتحان جان و مال سربلند بیرون آمدند و هم‌اکنون نوبت امتحان مال است.

اراکی افزود: مردم ایران در همه صحنه نظام را یاری کردند، مسئولان ما هم باید با تدابیر درست برای رشد روزافزون نظام گام بردارند.

دبیر مجمع جهانی تقریب مذاهب گفت: انتصابات با تساهل و تسامح خیانت در حق مملکت اسلامی است، مسئولان بدانند که ملت هوشیار است.

اراکی اظهار کرد: خداوند نعمت انقلاب را به ما داده است و به‌پاس این نعمت‌ها باید مسئولان بصیر و مورد اعتماد برای کشور برگزیده شوند.

دبیر مجمع جهانی تقریب مذاهب گفت: در فتنه ۸۸ هم برخی افراد که ایمان ضعیفی داشتند و شک کردند، از مسیر انقلاب خارج شدند.

وی گفت: اگر زندگی عزتمندانِ را می‌خواهیم باید استقامت و پایداری کنیم و این را همه بدانید که چون بر حق هستیم دنیا با مایکی می‌شود.

انتهای پبام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار