نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اراک گفت: ۹ دی روز بصیرت و آگاهی ملتی است که با حضوری آگاهانه در صحنه، نقشه دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را برای ایجاد تفرقه در صفوف مردم و مسئولان نقش بر آب کردند.
کد خبر: ۶۹۶۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ 29 December 2018

به گزارش تابناک مرکزی، در آستانه سالگرد حماسه تاریخی نهم دی ماه، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، با بیان اینکه رسالت عالمان دینی همان رسالت پیامبران و اولیای الهی است گفت: عالمان دینی برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان نظام اسلامی باید نسبت به افزایش سطح علمی خود اقدام کنند.

وی در خصوص روز 9 دی گفت: این روز، روز ولایت، بصیرت، وحدت ملی و هوشیاری و مجاهدت برای خنثی سازی توطئه‌ها است، ۹ دی روز بصیرت و آگاهی ملتی است که با حضوری آگاهانه در صحنه، نقشه دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را برای ایجاد تفرقه در صفوف مردم و مسئولان نقش بر آب کردند.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: دشمنان نظام اسلام با تبلیغات گسترده در حوادث سال 88 تلاش کردند به انقلاب اسلامی و اتحاد مردم ضربه بزنند اما با بصیرت و حضور گسترده مردم و ولایتمداری آنان در 9 دی و دفاعشان از آرمان های انقلاب، امام و رهبری، این دسیسه ها ناکام ماند.

وی با گرامیداشت 9 دی افزود: ضروری است مراسم گرامیداشت روز 9 دی روز بصیرت ملت ایران هر سال باشکوهتر از قبل در سراسر کشور و استان مرکزی برگزار شود.

امام جمعه اراک افزود: مشکلات و ضعف هایی در کشور وجود دارد و این موضوع ربطی به بیگانگان ندارد و خودمان می‌توانیم از پس مشکلات برآییم، نمی‌توایم بگوییم نقطه ضعف نداریم اما نباید به واسطه این مشکلات و نقاط ضعف، عظمت نظام و انقلاب را فراموش کنیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار