در سالگرد حماسه ماندگار و تاریخی نهم دی؛
تابناک مرکزی: مراسم بزرگداشت سالروز حماسه نهم دی از ساعت   10 صبح فردا با سخنرانی سردار سرتیپ دوم پاسدار، دکتر حمیدرضا مقدم فر مشاور فرهنگی رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلی اراک برگزار میگردد.
کد خبر: ۶۹۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹ 29 December 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ در سالگرد حماسه ماندگار و تاریخی نهم دی، شورای تبلیغات اسلامی مردم استان مرکزی را به حضور پر شور در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی ماه دعوت کرد.

 

در این بیانیه آمده است:

یوم الله نهم دی؛ تصویر واقعی قدرت نظام جمهوری اسلامی و تصویری از سد نفوذ مقابل دشمن بود. در یوم الله 9 دی؛ دست قدرت خدا در دفاع کامل از نظام و حریم ولایت بیرون آمده و انقلاب اسلامی را در مسیر خودش مستحکم تر از قبل قرار داد.

نهم دی به عنوان قله افتخارات ملت در هشت ماه جنگ نرم و عملیات روانی دشمن و به عنوان نقطه عطفی در راستای نمایش اتحاد و انسجام ملت بزرگ ما حول محور ولایت فقیه در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید و برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

 در سالگرد حماسه ماندگار و تاریخی نهم دی ، عظمت آن حماسه عظیم و باشکوه بیش از پیش بر همگان آشکار شده و زوایای کمتر پیدای آن ، بیشتر مورد تحقیق و مدّاقه مورخان ، محققان، پژوهشگران و بررسی و کنکاش مردم بصیرتمند ایران قرار گرفته و بایستی به بازخوانی علل و عوامل، زمینه‌ها، آثار و پیامدها و پیام‌های آن ، بیش از گذشته پرداخت تا روح آن حماسه برای همیشه در دل‌ها و اذهان زنده و جاودان بماند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی و دعوت به پاسداشت هر چه با شکوهتر این حماسه ماندگار، از تک تک آحاد جامعه، اقشار و مدافعان انقلاب اسلامی بالاخص ملت شریف و انقلابی استان مرکزی می‌خواهد تا با افزایش سطح بینش و بصیرت دینی و سیاسی خود و تبعیت از ولایت فقیه درحراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای سترگ آن کوشا بوده و با حفظ وحدت و انسجام، نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب نموده و با آرمان‌های والای شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق نمایند.

مراسم بزرگداشت سالروز حماسه نهم دی (روز ملی بصیرت و تجدید میثاق با ولایت) در 100 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار خواهد شد و در شهر اراک نیز در روز یکشنبه مورخ 9/10/97 از ساعت 10 صبح با سخنرانی سردار سرتیپ دوم پاسدار،دکتر حمیدرضا مقدم فر مشاور فرهنگی رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار میگردد.

انتهای پیام/

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار