تابناک مرکزی: هفتمین نمایشگاه تخصصس ازدواج سنت نبوی از سوم تا جمعه هفتم دی ماه از ساعت 15 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان است.
کد خبر: ۶۹۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 25 December 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی در حاشیه گشایش این نمایشگاه به ایرنا گفت: این نمایشگاه با حضور بیش از 50 شرکت کننده در فضایی به وسعت پنج هزار متر مربع در سالن پارس محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی برگزار شده است.

مهدی جهانمیرزایی افزود: در این نمایشگاه غرفه هایی شامل تشریفات و خدمات مجالس، رستوران و تالار باغ، آتلیه فیلم و عکس، سالن های زیبایی و پیرایش، خدمات گل آرایی و خنچه عقد، آیینه و شمعدان و مزون عروس به نمایش در امده است.

وی ادامه داد: هفتمین نمایشگاه تخصصس ازدواج سنت نبوی از امروز(دوشنبه) سوم تا جمعه هفتم دی ماه از ساعت 15 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی گفت: این نمایشگاه با هدف ایجاد فرصت برای معرفی ارایه دهندگان خدمات مجالس با کیفیت عالی، قیمت مناسب و فراهم کردن زمینه لازم جهت مبادلات اقتصادی برگزار شده است.

شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی در سال 1378 در زمینی به مساحت 22 هکتار در محل تلاقی شاهراه شمال به جنوب و غرب به شرق کشور راه اندازی شد.

محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی دارای 10 هزار مترمربع سالن نمایشگاهی مسقف، سه هزار مترمربع فضای باز نمایشگاهی و 120 هزار مترمربع پارکینگ ویژه غرفه داران و بازدید کنندگان است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار