نماینده مردم اراک مطرح کرد؛
تابناک مرکزی: علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس با بیان اینکه هیچ نماینده و مسئولی درنظام جمهوری اسلامی حق کوچکترین توهینی به مردم را ندارد گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان  باید فعال‌تر عمل کند و نتیجه برخوردهای قانونی در این هیئت به استحضار مردم ایران برسد.
کد خبر: ۶۹۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 25 December 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از خانه ملت، علی اکبر کریمی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به ریاست جمهوری درباره مشکل بیمه تکمیلی جانبازان ، ایثارگران و خانواده‌های آنها گفت: تذکر اول بنده در مورد مشکل بیمه تکمیلی جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنها است. بیش از دو ماه و نیم از تصمیم غیرکارشناسی دولت در خصوص انتقال بیمه تکمیلی جانبازان و ایثارگران به دستگاه‌های می‌گذرد ولی هنوز هزاران نفر از این افراد به ویژه در وزارت آموزش و پرورش فاقد پوشش بیمه‌ای هستند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار داریم مشکل آنها حل شود چرا که بیمه حداقل کاری است که در حق جانبازان می‌توان انجام داد.

وی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تقاضای تسریع در تکمیل جاده‌های آهنگران به ساروق و کمیجان، جاده فرمهین به کمیجان، قهاوند در کمیجان و جاده اصلی شهرستان خنداب را دارم، این جاده‌ سال‌های زیادی است که تکمیل آن به طور انجامیده است.

عضو کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود:  تکمیل تقاطع غیرهمسطح که ورودی شهر اراک در منطقه سنجان تسریع یابد.

کریمی در تذکر به هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: هیچ نماینده و هیچ مسئولی در نظام جمهوری اسلامی حق کوچکترین توهینی به آحاد مردم را ندارد و مردمی که ولی نعمت ما هستند و ما به عنوان نماینده ملت هم نیاز جدی داریم که تحت نظارت باشیم و از رفتارهای فراقانونی و خلاف شأن مردم خودداری کنیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه تصریح کرد: انتظار داریم از هیئت رئیسه که هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان را فعال‌تر شود و نتیجه برخوردهای قانونی در این هیئت به استحضار مردم ایران برسد./

پایان پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار