فعال فرهنگی و سیاسی استان مرکزی مطرح کرد:
تابناک مرکزی: فعال فرهنگی و سیاسی استان مرکزی در متنی با طرح این سؤال که آیا مجامع توسعه استان مجوز قانونی دارد یا خیر خواستار رسیدگی به فعالیت‌های این مجامع در استان مرکزی شد.
کد خبر: ۶۹۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 25 December 2018

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام دیار آفتاب؛ یکی از مسائلی که بسیاری از دولت‌ها را سرگرم خود می‌کند و تمرکز آن‌ها را به سمتی غیر از سمت مشکلات اساسی مردم سوق می‌دهد نزدیکی به انتخابات است! ازاین‌جهت که حرکت دولت‌ها به سمت و سویی می‌رود که تلاش خود را برای بقای خود و یا همفکران و هم‌حزبی‌هایشان به کار می‌گیرند تا فرصت قدرت و اعمال‌نفوذ در کشور را از دست ندهند و در همین راستا از هیچ اقدامی خودداری نمی‌کنند و شاید با ایجاد نهادها و سازمان‌های جدید به پخش نیروهای موردنظر در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها می‌پردازند تا بتوانند احاطه کاملی بر شرایط آن منطقه داشته باشند.

در همین مورد عبدالرحیم علیپور یکی از فعالین فرهنگی و سیاسی در متنی با طرح این سؤال که آیا مجامع توسعه استان مجوز قانونی دارد یا خیر خواستار رسیدگی به فعالیت‌های این مجامع در استان مرکزی شد.

فعال فرهنگی و سیاسی استان مرکزی مطرح کرد: بنام توسعه استان باهدف یارگیری برای انتخابات/ناظران به هوش باشند!

جناب نوبخت بر اساس کدام مجوز قانونی در سراسر کشور، مجامعی را تحت عنوان توسعه استان‌ها و شهرستان‌ها راه‌اندازی کرده است؟ چه دستگاهی مسئول بررسی و کنترل صدور هزاران حکم مسئولیتی است که ایشان صادر کرده است؟ دیوان عدالت اداری و یا سازمان بازرسی و یا ... ؟هزینه‌های این مجامع و دفاتر و حق‌وحقوق گسترده این‌ها، از چه ردیفی تأمین می‌شود؟ آیا ناظرین چشمان بینایی دارند؟ و آیا به‌موقع عکس‌العمل متناسب انجام می‌دهند؟ اگر ایشان اجازه قانونی دارند، رسماً اعلام کنند و اگر کارشان برخلاف قانون است، هم اعلام کنند و هم جلوی آن را بگیرند. سکوت در چنین اموری، یعنی ایجاد اختلاف در کشور و تولید چنددستگی در بین  جامعه و... درواقع، بنام توسعه استان‌ها و شهرستان‌ها و برخلاف قانون، تبلیغات زودرس و یارگیری انتخاباتی را شروع کرده‌اند. نظارت شورای محترم نگهبان کجاست؟ آقایان چرا از تمام ظرفیت‌های دولتی، بنام توسعه، ولی برای انتخابات استفاده می‌کنند؟ چرا مقامات مسئول سکوت کرده‌اند؟ نه می‌گویند کار ایشان قانونی است و نه می‌گویند کارشان غیرقانونی است. آقای رئیس فریاد لازم نیست، خیلی آرام و منطقی به این‌گونه مسائل پاسخ بده. چرا سکوت می‌کنید؟ دوم دی‌ماه سال۹۷

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار