تابناک مرکزی: علی جعفری شناگر ۱۴ ساله استان مرکزی توانست در مرحله نخست شانزدهمین دوره مسابقات لیگ شنا کشور در تهران چهار رکود ملی را جابجا کند.
کد خبر: ۶۹۳۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 23 December 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مرحله نخست شانزدهمین دوره مسابقات لیگ شنا کشور سال ۱۳۹۷  دیروز به پایان رسید.

علی جعفری شناگر ۱۴ ساله استان مرکزی توانست در مرحله نخست شانزدهمین دوره مسابقات لیگ شنا کشور در تهران دربین مدعیان تیم ملی ایران وبزرگان شنای ایران در ماده ۲۰۰ متر، ۴۰۰ متر، ۸۰۰ متر و ۱۵۰۰ متر ۴ رکورد رده‌های سنی ۱۴-۱۳ سال را جابجا و ثبت کند.

طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، جعفری در روز اول این رقابت‌ها در ماده‌های ۴۰۰ و ۸۰۰ متر آزاد موفق به ثبت رکورد جدید شد و۴۰۰ متر را در زمان ۴:۱۴٫۲۲ و ۸۰۰ متر را در ۸:۵۱٫۸۴ شنا کرد.

این شناگر جوان و آینده دار استان مرکزی در روز دوم این مسابقات باز هم رکورد شکنی کرد و رکورد ماده‌های ۲۰۰ و ۱۵۰۰ متر آزاد را به نام خود ثبت کرد.

جعفری در حاشیه ماده ۴ در ۲۰۰ متر آزاد تیمی بعنوان شناگر نخست به آب زد و ۲۰۰ متر را در زمان ۱:۵۹٫۶۴ شنا کرد تا رکورد این ماده که پیش از به نام متین سهران ثبت بود را جابجا کند.

همچنین علی جعفری ۱۵۰۰ متر آزاد را در زمان ۱۶:۵۵٫۰۱ شنا کرد و موفق شد رکورد این ماده را پس از ۸ سال جابجا کند.

 مرحله دوم این رقابت‌ها چهارم و پنجم بهمن و مرحله سوم و آخر نیز دوم و سوم اسفند ۱۳۹۷ برگزار می‌شود تا قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار