رئیس کل دادگستری استان مرکزی:
تابناک مرکزی: رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: بیمه به عنوان پشتیبان اصلی نظام حاکمیتی در پرداخت خسارت ها هنگام بروز حوادث است که این مهم باید از سوی دستگاه های مختلف به خصوص رسانه ها در جامعه فرهنگ سازی شود.
کد خبر: ۶۹۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 23 December 2018

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین«قاسم عبدالهی»در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مرکزیافزود: پرداخت خسارت های کشاورزی از سوی بیمه ها چندان رضایت بخش نیست و به همین دلیل نیز روستائیان تمایلی چندانی به قرار گرفتن زیر چتر بیمه ندارند.

وی ادامه داد: روستاهای استان باید به صورت تجمیعی زیر چتر بیمه قرار بگیرند چرا که در این صورت به دلیل کاهش هزینه برای بیمه گذار روستایی تمایل این قشر از جامعه برای قرار گرفتن در زیر چتر بیمه بیشتر می شود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی اظهار داشت: با توجه به تاکید های قانون برای ترویج بیمه در بین اقشار جامعه، ساختمان های مسکونی و تجاری استان مرکزی از نظر پوشش بیمه ای باید به عنوان یک برنامه فرهنگی مورد توجه دستگاه های اجرایی استان قرار گیرد.

حجت الاسلام عبداللهی اضافه کرد: شرح وظایف شرکت های بیمه هنگام بروز حوادث و بلایای طبیعی باید برای مردم تشریح و تبیین شود و بیمه ساختمان های مسکونی و تجاری باوجودصرفه جویی در منابع ملی، شرکت های بیمه را مکلف به ارایه خدمت و جبران خسارت های وارده کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار