تابناک مرکزی: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: نادر امیری به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت وزنه‌برداری استان مرکزی انتخاب شد.
کد خبر: ۶۹۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 20 December 2018

به‌گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم، هیئت وزنه‌برداری استان مرکزی از اواخر سال 1394 با استعفا محمد راه‌پیما که گفته می‌شود به سبب بازنشستی از ریاست این هیئت کناره‌گیری کرد تاکنون با سرپرست انتخابی اداره کل هدایت و سرپرستی می‌شد، غریب فتحی که از اواخر سال 94 تاکنون سرپرستی این هیئت را برعهده داشت در اعزام ورزشکاران استان به مسابقات  قهرمانی کشور و حضور آنها در لیگ موفق عمل کرده است.

با گذشت دو سال از بی‌سکانی هیئت وزنه‌برداری استان مرکزی صبح امروز مجمع انتخابی هیئت وزنه‌برداری استان مرکزی با حضور رئیس فدراسیون وزنه‌برداری و نماینده وزارت ورزش و جوانان در اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی  برگزار شد.

عابد حقدادی با اشاره به تعداد کاندیدهای رئیس هیئت وزنه‌برداری گفت: در این انتخابات سه کاندید حضور داشتند، باتوجه به آرای به‌دست آمده نادر امیری با 9 رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت وزنه‌برداری استان مرکزی انتخاب شد و پوریا اسدی موفق به کسب یک رای و مجید فرهادی هم 6 رای به دست آورد.

وی افزود: این انتخابات براساس روال انتخابی هیئت بوده و حدفاصل دوسال در انتخاب رئیس هیئت جدید به سبب تغییرات رئیس فدراسیون و یک سال فرجه استان برای انتخاب رئیس هیئت جدید بوده است.

تنها خانه وزنه‌برداری اراک تعمیر اساسی می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: برای افزایش و رسیدگی زیرساخت‌های ورزشی استان، از فردا استارت تعمیرات اساسی تنها خانه وزنه‌برداری اراک در مجموع ورزشی شهدای پنج مرداد زده می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار