تابناک مرکزی: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی گفت: شرایط شرکت ماشین سازی اراک شرایطی ویژه است.
کد خبر: ۶۹۲۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 20 December 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم، سعید فرخی ظهر امروز در نشست ستاد استانی اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در سالن جلسات دادگستری استان با اشاره به عملکرد دادگستری اظهار داشت: دادگستری استان در بررسی و رسیدگی موارد بسیار با دقت و شفاف برخورد می‌کند، پیگیری، هماهنگی و جدیتی که در این مجموعه در رابطه با حل و فصل مسائل اقتصادی استان وجود دارد،  بسیار خوب و قابل ستایش است.

وی افزود: هماهنگی‌های بسیار خوبی انجام شده و وجود این هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و قوه قضائیه در داخل استان جای تقدیر دارد، امنیتی که در استان وجود دارد قابل تقدیر است،  هم اکنون شرایطی وجود دارد که باید از تمام ظرفیت برای حل و فصل مسائل اقتصادی استان استفاده کنیم، شرایط عادی نیست و فعالان اقتصادی این را دقیقا لمس می‌کنند، در این وضعیت باید تصمیمات ویژه هم گرفته شود و نمونه این تصمیمات ویژه، در استان اجرایی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی تصریح کرد: شرکت هپکو هم اکنون از حالت بحرانی خارج شده، اما مشکلات همچنان پا برجا است و این کارخانه مشکلات فراوانی دارد تا بتواند همان هپکوی سال 85 یا 86 شود و با روزهای خوب خود فاصله زیادی دارد، امیدواریم بتوانیم هپکو را با کمک همه از این وضعیت خارج کنیم.

فرخی بیان کرد: بحث ماشین‌سازی هم مهم‌ترین دغدغه ما بوده و شرایط این شرکت ویژه است، حتماً باید پیگیری شود و موارد مطرح شده در این زمینه را باید با کمک یکدیگر پیگیری کنیم.

وی عنوان کرد: یک مصوبه و دستور  بسیار خوب از دادستان کل کشور داده شده و آن هم  تاکید بر اجرایی شدن و قانونی بودن مصوبات کارگروه تسهیل است که این امر می‌تواند ضمن کمک به مصوبات داخل استان، راهگشای خوبی باشد و باید از این ظرفیت باید استفاده کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی ادامه داد: تنها نکته‌ای که در شورای تامین مطرح شد این بود که در شرایط فعلی  باید هماهنگی و اطلاع از اقدامات همدیگر در کل دستگاه‌ها و به‌ویژه به‌صورت کلی بین بدنه دادگستری و دستگاه‌های اجرایی بیشتر شود، یک مصوبه بر عهده ما گذاشتند و آن این است که سعی کنیم خلا‌هایی که وجود دارد و شرایط موجود را در داخل کارگروه‌های مختلف شناسایی و از گروه‌های مختلف دعوت شود تا این موضوع و تصویب بسیار بهتر بتواند اجرایی شود.

فرخی اضافه کرد: باید از نگاه و منظر دادگستری در رابطه با برخی از پرونده‌ها آگاه شویم، یک طرحی آماده شده است که از برخی کارگروه‌های قانونی استان درخواست داریم نمایندگان تام‌الاختیار دادگستری در کارگروه‌های آنها حضور پیدا کنند و مواردی را که نیاز به حضور مدیران و مسئولان ارشد استان در جلسات دادگستری است اطلاع دهند تا بتوانیم شرایط کنونی را مدیریت کنیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار