تابناک مرکزی: معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: ثبت نام سامانه فروش آرد با قیمت آزاد برای سایر مصارف در این استان آغاز شد.
کد خبر: ۶۹۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷ 16 December 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا؛ غلامرضا ملکی افزود: تمامی نانوایی های آزاد پز، شیرینی پزی ها، خشکه پزی ها و رشته پزی هایی که آرد خود را با قیمت آزاد و غیر دولتی تهیه می کنند برای تهیه موارد اولیه آرد خود باید در سامانه فروش آرد با قیمت آزاد برای سایر مصارف به آدرس www.eflour.ir ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: این واحدها با ثبت نام در این سامانه از یکم دی ماه سال جاری می توانند بدون محدودیت آرد مورد نیاز خود را به صورت شفاف و رقابتی از طریق سامانه فروش آرد با قیمت آزاد برای سایر مصارف تهیه کنند.

معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: برخورداری این واحدها از جواز معتبر و افتتاح حساب سپید در بانک سپه 2 شرط اساسی برای ثبت نام در سامانه فروش آرد با قیمت آزاد برای سایر مصارف است.

معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی افزود: حدود 250 واحد آرد مورد نیاز خود را در این استان به صورت آزاد و غیر دولتی تهیه می کنند که تا کنون 100 واحد در این سامانه ثبت نام کرده اند.

ملکی، حذف واسطه گری و دلالی در زمینه فروش آرد با قیمت آزاد، ساماندهی خرید آرد نانوایی های آزاد پز، جلوگیری از هدر رفت آردهای دولتی و شفاف سازی فروش و جلوگیری از فروش این محصول با قیمت های متفاوت و غیر واقعی را از جمله اهداف راه اندازی این سامانه عنوان کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار