استاندار مرکزی:
تابناک مرکزی: استاندار مرکزی در برنامه صبح بخیر ایران گفت: از مهم ترین موفقیت های مجموعه دولت تدبیر و امید در استان مرکزی با وئجود تحریم ها شنیده شدن صدای تولید و کار در شرکت هپکو اراک پس از چند سال است که در نتیجه همدلی، همکاری و تدبیر دولت و صبر و بردباری کارگران حاصل شده است.
کد خبر: ۶۹۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ 16 December 2018

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام صداوسیما؛ استاندار مرکزی صبح امروز با حضور در برنامه صبح بخیر ایران در شبکه یک سیما با ارائه اطلاعات کلی درباره استان مرکزی به تبیین ظرفیت ها و برنامه ها و اقدامات مجموعه دولت تدبیر و امید در استان مرکزی پرداخت.

سید علی آقازاده گفت: استان مرکزی چهارمین قطب صنعت کشور به شمار می رود و علاوه بر حوزه صنعت در بخش کشاورزی نیز در تولید محصولات باغی و زراعی از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است و در زمره هفت استان برتر کشور در بخش کشاورزی می باشد.

استاندار مرکزی با اشاره به برابری بهره برداران کشاورزی استان با تعداد کارکنان واحدهای تولیدی، کارگران و مهندسین در بخش صنعت، افزود: این استان در فعالیت های مختلف در حوزه کشاورزی و صنعت جز 5 یا 6 استان اول کشور است.

آقازاده ادامه داد: استان مرکزی مهد مفاخر، مشاهیر و بزرگان دینی کشور می باشد و حدود 25 درصد از مفاخر جمهوری اسلامی ایران از این خطه به پا خاسته اند که در راس آنها استان مرکزی زادگاه امام راحل و اجداد مقام معظم رهبری است که افتخار بزرگی برای این استان می باشد.

وی با بیان اینکه صنایع بزرگ استان مرکزی امروز نسبت به سال گذشته از شرایط بسیار بهتری برخوردار هستند، گفت: امروز علی رغم شرایط خاص کشور و تحریم ها، صدای تولید و کار در شرکت هپکو اراک پس از چند سال طنین انداز شده است که می توان گفت از مهم ترین موفقیت های مجموعه دولت است که در نتیجه همدلی، همکاری و تدبیر دولت و صبر و بردباری کارگران حاصل شده است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در آذرآب، ماشین سازی، واگن پارس و ده ها و صد ها شرکت کوچک و بزرگ استان می توان گفت امروز شرایط بهتری وجود دارد و صنایع استان مرکزی یکی از بهترین شرایط در سالهای اخیر را دارا می باشند.

آقازاده حمایت از صنایع و واحدهای تولیدی استان و تلاش برای رفع مشکلات آنها از اولویت های مهم استان دانست و گفت: تمام تلاش خود را برای بهبود رونق تولید در استان بکار خواهیم گرفت و همانطور که آمارها نشان می دهد شرایط صنایع استان رو به بهبود است.

وی به نیروگاه شازند اشاره کرد و افزود: مدیریت ارشد استان و مسئولین نیروگاه تمام تلاش خود را خواهندکرد تا حقوق معوق کارکنان این نیروگاه پرداخت شود.

استاندار مرکزی در پایان گفت: بر اساس توافق اولیه با وزارت راه و شهرسازی، خط آهنی از ایستگاه سمنگان در حومه شهر اراک به سمت مهاجران توسط راه آهن جمهوری اسلامی کشیده می شود تا شهروندان مهاجران بتوانند به اراک و شبکه سراسری ریل کشور دسترسی پیدا کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار