هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال کشور
در چارچوب نوزدهمین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، از ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۱۸ آذر ماه ۹۷ تیم شهروند ساری در سالن سید رسول حسینی میزبان اهورا بهبهان بود و در پایان با به برتری ۵ بر ۴ دست یافت.
کد خبر: ۶۸۹۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷ 11 December 2018

به گزارش تابناک مازندران،  در چارچوب نوزدهمین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، از ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۱۸ آذر ماه ۹۷ تیم شهروند ساری در سالن سید رسول حسینی میزبان اهورا بهبهان بود و در پایان با به برتری ۵ بر ۴ دست یافت.

گل های شهروند ساری در این دیدار را مراد ناظری (۲ بار)، رضا امانی، ابوالفضل افضلی و طاها مرتضوی به ثمر رساندند. برای اهورا نیز سجاد مسیحی (۲ بار)، رشید قلی‌پور و رضا شایان پور گلزنی کردند.

شهروندی ها در نیمه اول ابتدا با شوت خوب رضا امانی از روی ضربه ایستگاهی به گل رسیدند اما در ادامه و در عین ناباوری دو گل دریافت کردند. در ثانیه های پایانی همین نیمه ابوالفضل افضلی کار را به تساوی کشاند تا دو تیم با تقسیم امتیازات به رختکن بروند.

در نیمه دوم شهروند ساری دو بار از حریف عقب افتاد و در حالی که در فاصله تنها ۱۰ ثانیه تا پایان مسابقه حساب کار ۴ بر ۳ به سود میهمان بهبهانی بود این شاگردان محمد اسماعیل پور در شهروند بودند که با گلزنی های طاها مرتضوی و مراد ناظری کام بکی رویایی داشتند تا حدود هزار هوادار عاشق و متعصب شهروند ساری با فریادهایشان قلعه عقابها را تا مرز انفجار پیش ببرند.

شهروند ساری با کسب این پیروزی ۳۱ امتیازی شد و در پایان هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال کشور در مکان چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

برچسب ها: شهروند ساری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار