کد خبر: ۶۸۹۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴ 11 December 2018

برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی در این دوره به یک بحران اساسی برای اداره ورزش و جوانان استان اردبیل تبدیل شده است که بعد از دو ماه بلا تکلیفی از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران زمان دقیق این انتخاب مشخص شد و 28 آذرماه سالجاری این مجمع در سالن کنفرانس ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.

یکی از دلایل اصلی  طولانی شدن  زمان برگزاری  انتخابات هیات‌های ورزشی قانون منع به کارگیری بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی در فدراسیون‌ها و هیات‌های شهرستان بود که با ابلاغ وزارت ورزش و جوانان به ادارات شهرستان‌ها تکلیف بازنشستگان ورزشی به صورت شفاف و دقیق مشخص شد.

برای انتخابات هیات کشتی استان اردبیل 9 نفر برای گرفتن سکان این رشته ورزشی نام‌نویسی کرده‌اند که با اجرایی شدن این قانون احمد حبیبی،ابراهیم پوستی و داور جدی از گردونه رقابت‌ها حدف شدند همچنین منصور برزگر که هیچ گونه شانسی برای انتخاب شدن در این پست نداشت در مرحله اول انصراف خود را اعلام کرد.

اما سایر نفرات بهنام بشیرپور،حمیدصمدی، فرض اله اصلانی، رامین سیف اله زاده  و بهنام مهرپور همچنان برای صندلی هیات کشتی در تلاش هستند ولی تا این لحظه در بین گزینه‌ها نمی‌توان گفت که کدام یک از  کاندیداها شانس بیشتر برای کسب کرسی رئیس هیات کشتی استان اردبیل را دارند.

کشتی یک رشته پر افتخار در کشورمان است و همه افراد در سنین مختلف علاقه‌ای خاص به این رشته ورزشی دارد که در این راستا باید در هیات کشتی اردبیل کسی در راس این رشته ورزشی قرار گیرد که خود از جنس کشتی باشد و تعامل خوبی با پیشکسوتان و کارشناسان این رشته داشته باشد و لازم است فرد منتخب از حواشی به دور باشد زیر خود محوری و ایجاد حاشیه  در چهارسال گذشته به شدت به کشتی اردبیل ضربه زد و جبران این مساله نیازمند برنامه بلند مدت است.

این رسم هر انتخاباتی است که کاندیدا‌ها برای کسب آرا با افرادی که حق رای دارند تماس بگیرند یا اینکه در پشت پرده جلسات متوالی جهت پیروزی در رقابت برگزار کنند ولی باید نفراتی که در مجمع انتخابات هیات کشتی استان اردبیل حق رای دارند در انتخاب خود هوشیار باشند. رای دهندگان در این انتخابات وظیفه خطیری دارند و نباید به چیزی جز توسعه کشتی استان فکر کنند و به وعده‌های توخالی گوش فراندهند زیرا  آینده کشتی در دستان این افراد است.

**********************
یادداشت از امیدبایرام زاده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار