هواشناسی استان مرکزی اعلام کرد؛
تابناک مرکزی: هواشناسی استان مرکزی اعلام کرد دمای هوا در مناطق مختلف استان مرکزی در دو روز آینده تا پنج درجه سانتیگراد سردتر می شود.
کد خبر: ۶۸۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 09 December 2018

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام صداوسیما؛ کارشناس اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: کمینه دمای هوا در مناطق مختلف  استان مرکزی در دو روز آینده تا پنج درجه سانتیگراد سردتر می شود.

خانم فلاح زاده افزود: موج ناپایداری روزهای اخیر اواخر وقت شنبه از استان مرکزی عبور می کند و تا خروج کامل این سامانه ناپایداری به شکل ابرناکی، احتمال رگبار برف و باران در برخی از نقاط استان مرکزی به ویژه مناطق جنوب، غرب و مناطق کوهستانی شمال استان وجود دارد.

وی گفت: با افزایش پایداری جو و کاهش دما، از روز دوشنبه احتمال انباشت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی استان مرکزی از جمله اراک و ساوه بالا است.

ساوه با بیشینه دمای 13 و نیم درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و کمیجان با صفر درجه سانتیگراد سردترین شهر استان مرکزی در 24 ساعت گذشته بوده است.

میزان بارندگی شبانه روز اخیر ستان  مرکزی در آشتیان 14 و چهار دهم میلیمتر، اراک 20 و 39 دهم میلیمتر، تفرش 11 و هفت دهم میلیمتر، خمین 22 میلیمتر، خنداب 16 و 6 دهم میلیمتر، ساوه هشت و 2 دهم میلیمتر، شازند 27 و نیم میلیمتر، غرق آباد 18 و 2 دهم میلیمتر، کمیجان 22 و یک دهم میلیمتر، محلات 10 میلیمتر و زرندیه هفت و سه دهم میلیمتر ثبت شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار