تابناک مرکزی: نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان گفت: اگر پالایشگاه شازند بدهی ۲۰۰ میلیارد تومانی خود را پرداخت نکند به ناچار وزیر نفت را به مجلس فرامی‌خوانیم.
کد خبر: ۶۸۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷ 02 December 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایسنا؛ نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان گفت: اگر پالایشگاه شازند بدهی ۲۰۰ میلیارد تومانی خود را پرداخت نکند به ناچار وزیر نفت را به مجلس فرامی‌خوانیم.

سیدمهدی مقدسی خاطرنشان کرد: کلان‌نگری، الویت‌بندی پروژه‌ها و استفاده بهینه از منابع و کسب درآمد مناسب، سرمایه‌گذاری، اجرای پروژه‌های الویت‌دار، جلب مشارکت مردم و غیره از خواسته‌های مردم است.

وی افزود: شهرستان اراک جمعیت زیادی از استان را در خود جای داده است اما سهم بودجه‌ای آن کم است، پالایشگاه شازند بیش از  200 میلیارد تومان عوارض آلایندگی بدهکار است، شرایط اقتصادی کنونی انتظار می‌رود مسئولان استان در این مورد اقدامات ویژه‌ای انجام دهند و در غیر این صورت باید از ابزارهای قانونی استفاده کرده و وزیر نفت را به مجلس فرابخوانیم، زیرا اخذ این مبلغ می‌تواند تا حد زیادی از مشکلات اراک، شازند و خنداب را برطرف کند و بخشی از آن برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به‌کار گرفته شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار