تابناک مرکزی: بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش طی نامه‌ای از رئیس دانشگاه خواست برنامه سخنرانی محمود صادقی، نماینده مردم تهران در مجلس به صورت مناظره با طیف مخالف برگزار شود.
کد خبر: ۶۸۵۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 29 November 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از خبرگزاری دانشجو،مهدی مرادی کالیانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش طی نامه‌ای به حمیدرضا صبا، رئیس دانشگاه تفرش نسبت به دعوت از محمود صادقی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، از سوی انجمن اسلامی پیشرو برای حضور در دانشگاه واکنش نشان داد و از رئیس دانشگاه خواست تا این برنامه به صورت مناظره‌ای با حضور احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

در این نامه خطاب به صبا، رئیس دانشگاه تفرش آمده است:

با توجه به دعوت صادقی، نماینده مردم تهران توسط تشکل انجمن اسلامی پیشرو، پیشنهاد بسیج اساتید و بسیج دانشجویی این است که برنامه به شکل یک طرفه نبوده و از طیف مقابل مانند امیرآبادی، نماینده مردم شریف قم دعوت شود تا برنامه به صورت مناظره گونه باشد.

بدیهی است رعایت این نکته باعث اعتلای فرهنگ صحیح مباحثه و رشد فرهنگ نخبه پروری سیاسی خواهد شد و در پی آن عدم توجه، عواقب خطرناکی شاید ناگوارتر از جشن روز مهندس سال گذشته در پی داشته باشد.

بسیج دانشجویی به عنوان حافظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه، وظیفه خود می‌داند در صورت بروز هرگونه بی نظمی و مشکل در فضای سیاسی دانشگاه و عدم توجه مسئولان بعد از تذکرات لازم، در پی اقدامات جدی برآید. از جنابعالی به عنوان یکی از نیرو‌های ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انتظار می‌رود تا به این مورد توجه ویژه نمایید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار