تابناک مرکزی: اپلیکیشن معرفی شهدای مهندسین در اراک با حضور معاون آموزش و تربیت ستاد کل نیروهای مسلح و مسئولان سپاه ناحیه اراک رونمایی شد.
کد خبر: ۶۸۵۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 29 November 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم، نخستین اپلیکیشین جامع معرفی شهدای مهندسین در اراک با حضور "سردار فرجیان زاده" معاون آموزش و تربیت ستاد کل نیروهای مسلح، "سرهنگ عسگری" فرمانده سپاه ناحیه اراک و مسئولان کانون بسیج مهندسین شهرستان اراک در کانون بسیج شهرستان اراک رونمایی شد.

معرفی زندگی و وصیت نامه شهدای مهندسین اراک، تصاویر و طرح‌های مرتبط با حوزه ایثار، شهادت و دفاع مقدس از جمله موارد و مطالب موجود در این اپلیکیشن کاربردی است.

این نرم افزار با تلاش کانون مهندسین شهرستان اراک و حمایت سپاه ناحیه اراک در ماه‌های اخیر طراحی و ساخته شده است که همزمان با رونمایی در اختیار عموم مردم به ویژه قشر بسیج مهندسین قرار گرفت.

در مراسمی با حضور معاون آموزش و تربیت ستاد کل نیروهای مسلح و مسئولان سپاه ناحیه اراک  از مهندسان بسیجی ممتاز و برتر استان مرکزی با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

در بخشی از این برنامه از بسیجیان مهندس شرکت کننده در اردوهای جهادی استان مرکزی تجلیل شد که در ایام مختلف عید نوروز، تابستان و دیگر فواصل زمانی با حضور در مناطق محروم استان برای اجرای اردوهای جهادی حضور داشتند تجلیل به عمل آمد.

همچنین در دیگر بخش این مراسم، از مهندسان بسیجی فعال و نخبه استان مرکزی و صاحبان طرح و ایده نیز با اهدای لوح تقدیر و هدیه ویژه ای تقدیر شد.

در مراسم کانون بسیج مهندسین اراک نیز سردارسعید فرجیان‌زاده با اشاره به اهمیت توجه به ظرفیت جوانان اظهار داشت: باید به جوانان فرصت داده شود تا با نیروی جوانی و روحیه بسیجی و انقلابی به ملت و مملکت خدمت کنند.

معاون آموزش و تربیت ستاد کل نیروهای مسلح افزود: نقش بسیج مهندسی در دوران دفاع مقدس مهمو اساسی است و مهندسی یکی از ارکان اساسی دوران جنگ بود، درواقع پیروزی رزمندگان در عملیات متعدد وابسته به این موضوع بود.

وی تصریح کرد: تعداد شهدای مهندس در دوران مقاومت را 1400 شهید بود که این شهدا که امروزه با عنوان سنگرسازان بی سنگر از آن‌ها یاد می‌شود، در زمان خود نخبگان مهندس بودند که با درک موقعیت راه جهاد را انتخاب کرده و در جنگ حاضر شدند.

معاون آموزش و تربیت ستاد کل نیروهای مسلح در یادواره شهدای مسجد حضرت ابوالفضل(ع) کوی امام علی(ع) شهرستان اراک اظهار داشت: مسئولین کشور باید با روحیه بسیجی و انقلابی به کار، خدمت به مردم و حل مشکلات آنان بپردازند و درکشور چیزی به عنوان بن بست وجود ندارد و اگر مدیریت مسئولین خوب باشد، تحریم نمی تواند اثراتی را در جامعه داشته باشد.

فرجیان‌زاده مردم ایران را بهترین مردم دنیا دانست و خاطرنشان کرد: دولت و مسئولان کشور باید از ظرفیت های جوانان در اداره و حل مشکلات کشور نهایت استفاده را به عمل آورند و این جوانان می توانند موانع زیادی را از جلوی کشور بردارند.

وی عنوان کرد: امروز باید با زبان اقتدار با دشمنان حرف بزنیم و مسئولان کشور با سخنان نسنجیده خود سبب سوء استفاده دشمنان نشوند و هر جا با قدرت و اقتدار با دشمن حرف زدیم، به عقب نشینی دشمنان منجر شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار