تابناک مرکزی: سرپرست شهرداری اراک گفت: افزایش شادابی و نشاط اجتماعی، اولویت فعالیت‌های فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک است.
کد خبر: ۶۸۵۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 29 November 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از دیار آفتاب؛ شالی بگ سرپرست شهرداری اراک در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی کاریکاتور شهر+ من، ضمن تقدیر از حضور هنرمندان کشوری و اراکی در این جشنواره گفت: به همت اعضای شورای اسلامی شهر و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا، برای افزایش شادی و نشاط اجتماعی در شهر، اقدامات خوبی در حال انجام است.

وی بازسازی حمام تاریخی میدان ارگ و ساختمان واقع در پارک شهر به‌عنوان خانه فرهنگ اراک را ازجمله اقدامات صورت گرفته در حوزه فرهنگ و هنر عنوان کرد و افزود: حمام تاریخی ارگ علاوه بر کاربری فرهنگی، به‌عنوان یک جاذبه گردشگری و توریستی نیز محسوب می‌شود و باید از این قابلیت، حداکثر استفاده را نمود.

شالی بگ همچنین با اشاره به ظرفیت بالای بازار تاریخی اراک در حوزه گردشگری، اظهار کرد: شهرداری اراک برای احیا فضای بازار تاریخی و بافت تاریخی شهر آمادگی دارد و امید است که با تعامل و همکاری بیش‌ازپیش سایر دستگاه‌های متولی، بتوان اقدامات مؤثر و خوبی در این خصوص انجام دهیم.

سرپرست شهرداری با اشاره به رونمایی سه جلد کتاب در این مراسم گفت: این سه جلد کتاب در سطح کتابخانه‌های سطح شهر توزیع می‌شود و امید است که این اقدام فرهنگی، تداوم سایر فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهر شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار