تابناک مرکزی: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از آماده باش نیروهای امدادی و عملیاتی هلال احمر استان مرکزی برای اعزام به مناطق حادثه دیده در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۸۴۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 27 November 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از شبستان؛ محمد محمدی، با اشاره به زمین لرزه شامگاه یکشنبه در کرمانشاه از آمادگی نیروهای امدادی و عملیاتی هلال احمر استان برای اعزام به مناطق حادثه دیده خبر داد و گفت: به محض وقوع زمین لرزه در کرمانشاه جلسه هماهنگی در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات با حضور اعضا تشکیل و نیروها به صورت آماده باش در آمدند تا در صورت اعلام نیاز سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور به مناطق حادثه دیده اعزام شوند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای عملیاتی در همه شعب هلال احمر استان در حال آماده باش هستند و آمادگی خود را برای حضور در مناطق زلزله زده اعلام کردند، ادامه داد: همچنین امدادگران ستادی در مرکز استان نیر با همه امکانات و تجهیزات به حالت آماده باش در آمدند.

این مقام مسئول همچنین از آماده باش مرکز آموزش و نگهداری سگ های تجسس  (آنست) نیز خبر داد و بیان کرد: این مرکز نیز به صورت آماده باش در آمده و در صورت نیاز به کرمانشاه اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه استان های معین کرمانشاه در حال امداد رسانی هستند و این زمین لرزه خسارات زیادی نداشته و تعداد محدودی نیز مصدوم شدند، بیان کرد: تا کنون درخواستی برای کمک رسانی از استان مرکزی نشده ولی تیم مدیریت بحران استان مرکزی به حالت آماده باش بوده و آمادگی خود را نیز برای امداد رسانی اعلام کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 400 دستگاه چادر بارگیری شده و 150 نفر نیروی عملیاتی استان نیز آماده باش برای اعزام به مناطق زلزله زده در صورت نیاز هستند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار