تابناک مرکزی: رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک گفت: شورای شهر اراک از محل ماده 16 شامل کمک های شهرداری به باشگاه ها و هیات های ورزشی کمک 250 میلیون تومانی به تیم والیبال شهروند اراک را مصوب کرده است.
کد خبر: ۶۸۴۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 27 November 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از برنا، مرتضی سورانه در خصوص مساعدت ٢٥٠ میلیون تومانی به تیم والیبال شهروند اراک، گفت: این مبلغ با مصوبه شورای شهر و از محل ماده 16 شامل کمک های شهرداری به باشگاه ها و هیات های ورزشی، مصوب شده است.

وی افزود: ٥٠ میلیون تومان به تیم بسکتبال با ویلچر و کمک ٥٠ میلیون تومانی به تیم والیبال نشسته در قالب ماده ١٦ مصوب شد.

سورانه در خصوص آخرین وضعیت باشگاه شهرداری اراک نیز گفت: فعالیت باشگاه شهرداری با مصوبه شورای شهر با اکثریت آرا به تصویب رسیده است و این مصوبه به فرمانداری ارجاع شده است و هنوز از سوی فرمانداری پاسخی دریافت نشده است که در صورت تایید، حمایت های شورای شهر از باشگاه شهرداری جدی تر می شود.

این عضو شورای اسلامی کلانشهر اراک ضمن تاکید به شور و هیجانی که در زمینه مسابقات تیم والیبال شهروند اراک در شهر به وجود آمده است، این پویایی اجتماعی که در هر بازی توسط تیم والیبال شهروند اراک در سالن ایجاد می شود را یکی از اهداف شهرداری در مقوله نشاط اجتماعی عنوان کرد و این مهم را یک اتفاق خوب برای شهر دانسته و خاطرنشان کرد: با تمام انرژی از این باشگاه حمایت می کنیم تا این پویایی اجتماعی ادامه پیدا کند.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در راستای احیای دوباره باشگاه شهرداری اراک جلسات متعددی برگزار کرده است و پیگیری های بسیاری انجام داده است.

سورانه گفت: نگاه اداره کل ورزش و جوانان نگاه توسعه گرایانه است؛ از این رو ما در کنار اداره کل ورزش و جوانان در صدد هستیم در زمینه توسعه فعالیت های اجتماعی ورود کنیم و با توسعه ورزش حرفه ای و همگانی اتفاق خوبی را برای شهروندان رقم بزنیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار