تابناک مرکزی: استاندار مرکزی گفت: محمدرضا عارف رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در هفته جاری به همراه اعضای این کمیسیون به استان مرکزی سفر می کنند.
کد خبر: ۶۸۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 18 November 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، سید علی‌ آقازاده در نشست شورای هماهنگی دانشگاه‌های استان مرکزی که در محل استانداری مرکزی برگزار شد گفت: استان مرکزی در روزهای 30 آبان ماه و اول آذرماه امسال میزبان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و اعضای این کمیسیون است.

آقازاده بیان کرد: در راستای این سفر دبیر کمیسیون آموزش عالی فردا (یکشنبه) به استان مرکزی سفر می کند.

وی اظهار داشت: همه باید تلاش کنند تا استان مرکزی در این سفر میزبان خوبی برای رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و اعضای این کمیسیون باشد و انتظار است مجمع نمایندگان این استان نیز در این سفر میهمانان را همراهی کنند.

استاندار مرکزی افزود: روسای دانشگاه‌ها تا فردا (یکشنبه) موارد مورد نظر را در خصوص این سفر را جمع بندی و به دبیرخانه استانداری مرکزی واقع در دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی ارسال کنند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: حضور کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در استان‌ها فرصت مناسبی است که باید از آن به نحو شایسته بهره برد.

علی اکبر کریمی افزود: نباید انتظار رفع همه مشکلات را در این سفر داشت و باید برنامه ریزی اصولی برای اولویت مشکلات مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: در سفر دکتر عارف و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به استان مرکزی باید مواردی که در حیطه اختیارات مجلس است دنبال کرد و به نظر می رسد دانشگاه‌های این استان باید تمام مسایل و مشکلات را مشخص کنند و چند موضوع و مشکل اساسی در حوزه آموزش عالی برجسته شود تا بتوان نیازهای مورد نیاز را دنبال کرد.

کریمی تصریح کرد: پس از پایان سفر 2 روزه رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و اعضای این کمیسیون، نشستی نیز به منظور پیگیری مسائل و مشکلات استان مرکزی تشکیل می شود.

وی گفت: باید تمام نامه نگاری‌ها در خطاب به رئیس کمیسیون باشد تا پیگیری آن با کمترین مشکل انجام شود و در ادامه با دریافت نظر وزرا در کمیسیون بتوان تصمیمات مهمی برای استان مرکزی اتخاذ کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار