مدیرعامل شرکت هپکو اراک؛
تابناک مرکزی: مدیر عامل کارخانه هپکو اراک گفت: برای ایجاد رونق در شرکت هپکو 17میلیارد تومان تسهیلات دریافت شده است و همزمان با جشن چهل سالگی انقلاب جشن تولید در شرکت هپکو را برگزار خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۷۹۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 13 November 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ صادقیان مدیرعامل کارخانه هپکو اراک در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: 17میلیارد تومان تسهیلات دریافت شده از بانک عامل به خط تولید هپکو تزریق شده و علاوه بر این   20 دستگاه، 60گریدر دیگر هم از سوی سازمان راهداری کشور به این شرکت سفارش داده شده و قرارداد ان منعقد شده است.

وی افزود: قرارداد با شرکت های اروپایی برای انتقال تکنوژی و صادرات هم در حال پیگیری است و تا پایان سال این قراردادها به خط تولید می رسند.

مدیرعامل کارخانه هپکو اراک با بیان اینکه هپکو در ساخت کرین، تجهیزات خودروسازی، تامین خطوط تولید معادن و صادرات محصولات به خارج از کشور فعال است گفت: هپکو از فاز خواب بیرون آمده و در جشن چهل سالگی انقلاب جشن تولید هپکو هم خواهیم گرفت.

صادقیان همچنین از افزایش 6 برابری سهام هپکو در بورس هم خبر داد و گفت: شرکت از رکود خارج شده و نگران بدهی های شرکت نیستیم.

مدیرعامل کارخانه هپکو اراک از پیگیری های استاندار و تیم اقتصادی استانداری هم قدردانی کرد و گفت: با تمام افرادی که به هر نیتی بخواهند چوب لای چرخ تولید این شرکت بگذارند برخورد قانونی خواهیم کرد‌.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار