نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:
تابناک مرکزی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز ۱۳ آبان گفت : 13 آبان نماد استکبار ستیزی و یوم الله ملت ایران است.
کد خبر: ۶۷۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 03 November 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی؛ ضمن تشکر از موکب‌های استان مرکزی در مراسم اربعین امسال، اظهار کرد: علیرغم توطئه آمریکا در راستای کمرنگ جلوه دادن مراسم اربعین خوشبختانه امسال شاهد حضور پرشکوه مردم در این مراسم بودیم.

وی با اشاره به اینکه اربعین فرهنگ ساز و عزت آفرین است، تصریح کرد: حماسه اربعین مکمل جریان عاشورا و کربلا و احیا کننده این جریان است، اربعین حماسه سیدالشهدا(ع) را به رخ جهانیان می کشد و پرچم ‌امام‌حسین (ع) را بر فراز عالم برافراشته است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خصوص حماسه ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان از روزهای بزرگ‌ تاریخ انقلاب است، امام خمینی (ره) در چهارم آبان 1343 در حالی که به تازگی از حصر رژیم شاهنشاهی آزاد شده بودند، علیه کاپیتولاسیون اعتراض و افشاگری نمودند و این مهم یکی از عوامل اصلی آگاهی مردم از جنایت های رژیم شاهنشاهی و در نهایت پیروزی انقلاب اسلامی است.

آیت الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: امام راحل با سخنرانی و اعتراض علیه کاپیتولاسیون از عزت و اقتدار ملت ایران دفاع کردند و آرمان های ایشان از همان سال ها در جامعه ایران اسلامی نهادینه شد.

وی اضافه کرد: وجود شهدایی همچون حسین فهمیده و 36 هزار دانش آموز شهید نشان از عمق بصیرت و دانایی آحاد ملت ایران اسلامی نسبت به آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی دارد و این سیره ارزشمند باید چراغ راه دانش آموزان ایران اسلامی قرار گیرد.

آیت الله دری نجف آبادی با دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز ۱۳ آبان افزود: حضور گسترده مردم در این روز می تواند توطئه های دشمن را علیه نظام‌ جمهوری اسلامی ایران خنثی کند و همچنین وحدت و یکپارچگی در بین مسلمانان منسجم‌تر شود.

وی با بیان اینکه دشمن با تحریم‌های ظالمانه خود به دنبال به‌زانو درآوردن ملت ایران است، افزود: با تکیه ‌بر توان داخلی و حضور خود در راهپیمایی یوم‌الله سیزده آبان به دنیا اثبات خواهیم کرد که توطئه‌های آنها چون حبابی نقش بر آب است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت های صنعتی، کشاورزی و خدمات و سایر بخش های مختلف در راستای تقویت اقتصاد کشور و استان مرکزی، خاطرنشان کرد: دولت و مجلس هم باید زمینه های حمایتی را فرهم کرده و دستگاه های اجرایی مسئول احساس مسئولیت کنند چرا که همه در برابر مردم و کشور باید احساس مسئولیت کنیم تا در برابر چالش های تحمیلی دشمنان و امریکا آسیب کمتری ببینیم.

وی بیان کرد: همه باید با یکدیگر همبسته باشیم چراکه همه فرزندان یک کشور هستیم و باید در کنار هم و با کمک یکدیگر از این شرایط و بحران های تحمیلی دشمن به سلامت عبور کنیم.

آیت الله دری نجف آبادی مبارزه با فساد را جزو واجب ترین کارها دانست و گفت: اصل شفافیت و تلاش در جبهه وحدت و تحقق اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق از واجب ترین کارهاست که همه باید به آن پایبند باشیم و در این شرایط باید با همت مضاعف تلاش کنیم و ضربه های دشمن را خنثی کنیم.

وی گفت: مسئولان نظام نباید در برابر خدمت به مردم و انقلاب احساس خستگی و تنبلی کنند و باید بیش از پیش روحیه جهاد و پشتکار در بین آنها تقویت شود و در سنگرهای اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی تلاش کنند، زیرا تنبلی شایسته مومنان نیست.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار