مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه اراک:
تابناک مرکزی: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه اراک گفت: پیاده روی اربعین یک حرکت اجتماعی و راهپیمایی جهانی است و ما با این حرکت دنبال زنده نگه داشتن اهداف امام حسین (ع) هستیم.
کد خبر: ۶۷۳۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ 28 October 2018

به گزارش تابناک مرکزی ؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اراک گفت: پیاده‌روی اربعین تقویت جبهه مقاومت و نشان دهنده عظمت امام حسین(ع) است که به منظور تقویت حقانیت قیام امام حسین(ع) و شناساندن مسیر قیام امام حسین(ع) به دنیا است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اراک عنوان کرد: اربعین از رازهای هستی است که در منابع و روایات بسیاری به آن اشاره به شده است، در حدیثی پیامبر(ص) فرمود هر کس چهل روز فقط برای خدا اخلاص ورزد چشمه‌های حکمت از قلب به زبانش جاری می شود.

حجت الاسلام عبدی راهپیمایی زائران اربعین به عنوان بزرگترین تظاهرات عبادی، سیاسی یاد کرد و اظهار داشت: دلدادگان حسینی طبق سنت حسنه ای در پنجمین سال متوالی و همنوا با پیام رسانی ناب اسوه صبر حضرت زینب کبری(س) و امام سجاد(ع) آتش به اختیار دست به برگزاری پیاده روی اربعین زدند و حقیقت عاشورای سید و سالار شهیدان را به نمایش گذاشتند.

عبدی اضافه کرد: بدون شک این حرکت عظیم مردمی در مقابل هجمه های شیاطین زمان، استکبار و معاندین بسیار کارساز و مفید است.

وی با اشاره به اهمیت پیاده‌روی اربعین حسینی خاطرنشان کرد: افرادی که در این راه پیاده‌روی می‌کنند به ثواب بی‌پایان می‌رسند به‌گونه‌ای که یک هزار حسنه برای فرد نوشته شده و یک هزار گناه وی بخشیده می‌شود

این مقام مسئل یادآورشد: پیاده روی اربعین یک حرکت اجتماعی و راهپیمایی جهانی است و ما با این حرکت دنبال زنده نگه داشتن اهداف امام حسین (ع) هستیم.

حجت‌الاسلام عبدی با تأکید بر اینکه اربعین تکلیف آینده جهان را روشن خواهد کرد، گفت: رژیم صهیونیستی با این اربعین ها قطعاً شکسته خواهد شد و هر چقدر شکوه و عظمت اربعین افزایش پیدا کند، بساط استکباری و آمریکایی در کشورهای اسلامی زودتر برچیده خواهد شد.

وی درپایان عنوان کرد: عظمت اربعین دیگر اجازه نخواهد داد که اسرائیل آرام بگیرد و به زودی شاهد خواهیم بود که بساط اشراری مانند داعش که به تحریک آمریکا و متحدانش به جان کشورهای اسلامی افتاده‌اند، برچیده می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار