استاندار مرکزی در آيين معارفه فرماندار كميجان:
تابناک مرکزی: استاندار مرکزی در آيين معارفه فرماندار كميجان گفت: دشمنان انقلاب با وضع تحریم و توطئه به دنبال انزوای کشور هستند و در این شرایط همه مردم و مسئولان و گروه های سیاسی وظیفه دارند با اتحاد و همدلی در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی کرده و زمینه رشد و پیشرفت کشور را فراهم کنند.
کد خبر: ۶۷۳۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ 28 October 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ استاندار مرکزی در آیین معارفه فرماندار کمیجان، گفت: برای توسعه و اعتلای کشور همه باید با حداکثر توان در خدمت دولت و نظام جمهوری اسلامی باشیم.

آقازاده با تاکید بر لزوم کار و تلاش بسیار در دوره حاضر و پرهیز از هرگونه غفلت در عرصه های مختلف اظهار کرد: دشمنان قسم خورده ما تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا ایران را حتی به میزان یک قدم به عقب برگردانند بنابراین باید از تمام فرصت ها استفاده کرد.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب با وضع تحریم و توطئه به دنبال انزوای کشور هستند و در این شرایط همه مردم و مسئولان و گروه های سیاسی وظیفه دارند با اتحاد و همدلی در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی کرده و زمینه رشد و پیشرفت کشور را فراهم کنند.

آقازاده اظهار داشت: امروز زمان اختلاف های سیاسی نیست بلکه باید همه گروه ها با اتحاد و همدلی از سو استفاده دشمنان جلوگیری کنند.

آقازاده توجه به مناطق کمتر توسعه یافته را یکی از برنامه های اولویت دار دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: همکاری و هماهنگی سایر دستگاه ها با مسئولان این مناطق، نقش مهمی در تسریع در خدمت رسانی و بهبود وضعیت معیشتی شهروندان دارد.

وی افزود: تقاضای بنده از مردم شهرستان، شوراها، مدیران دستگاه های اجرایی و تمام افرادی که دغدغه آبادانی این شهرستان را دارند، این است که همه تلاش کنند دولت در مدت باقیمانده از فعالیت خود یادگاری بسیار خوبی را در مناطق کمتر توسعه یافته بویژه کمیجان از خود برجای گذارد.

 

 استاندار مرکزی در بخش دیگری از سخنانش، گفت:  14 تا 15 میلیون نفر از مسلمانان جهان در روز اربعین حسینی (ع) با وجود برخی نا امنی ها در کشور عراق در بین الحرمین تجمع می کنند و اتحاد و همدلی خود را به رخ جهانیان می کشند .

وی ادامه داد: تاکنون تجمع بزرگ مسلمانان در اربعین امام حسین (ع) به خواست خداوند با وجود همه توطئه های دشمنان در امنیت کامل برگزار شده است.

آقازاده خاطر نشان کرد: دشمنان ایران اسلامی با انجام برخی توطئه ها به دنبال کمرنگ کردن این حماسه بزرگ هستند که عشق و ارادت شیعیان به خاندان عصمت و طهارت توطئه آنان را نقش بر آب کرده و هر ساله بر شور اشتیاق مسلمانان برای حضور در این اجتماع افزوده شده است.

استاندار مرکزی یاد آور شد: یک میلیون پرس غذای گرم در طول یک هفته گذشته توسط مردم این استان طبخ و بین زائران اربعین حسینی (ع) توزیع شده است و مردم این استان با عشق و ارادتی که به خاندان ائمه اطهار (ع) دارند همواره یکی از استان های پیشرو در خدمت رسانی به زائران به شمار می روند.

فرماندار شهرستان کمیجان نیز در این نشست گفت: تعامل با اقشار مختلف مردم و گروه های سیاسی، بهره گیری از رهنمودهای روحانیان و توجه به روستاها و مناطق محروم از اولویت های فرمانداری این شهرستان است.

 فائض پور توجه به راه های شهرستان کمیجان را از خواسته های به حق مردم و از دیگر برنامه های فرمانداری کمیجان عنوان کرد و افزود: بهبود وضعیت راه ها کلید جذب سرمایه گذار در این شهرستان است

در پایان این نشست با حضور استاندار و برخی مسئولان استان مرکزی و شهرستان کمیجان از خدمات «غدیر امینی» تشکر و «سعید فائض پور» به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار