سید مهدی مقدسی:
تابناک مرکزی: سیدمهدی مقدسی با اعلام مخالف با اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان تاکید کرد: با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان باید به جوانان و خلاقان کشور فرصت بروز و ظهور دهیم.
کد خبر: ۶۷۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 26 October 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از خانه ملت، سیدمهدی مقدسی در نشست علنی دوم آبان ماه مجلس شورای اسلامی در مخالفت با یک فوریت اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان، گفت: این قانون اخیرا تصویب شده و برای یک فرد نمی توانیم آن را اصلاح کنیم هر چند برای آقای افشانی شهردار تهران احترام بسیار قائل هستم.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حلاوت و شیرینی این قانون را نباید با این استفساریه برای مردم تلخ کرد کما اینکه از زمان قاجار تاکنون هم هیچ قانونی برای یک فرد اصلاح نشده است

مقدسی افزود: براساس اصل 73 نباید اجازه به اصلاح قانون داده شود البته می توان دایره شمول منع به کارگیری بازنشستگان را افزایش داد اما استثناء کردن افراد از این قانون درست نیست بنابراین برای خلاقان و جوانان فرصت ایجاد کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس جمهور فرانسه و نخست وزیر کانادا را ببینید چرا ما نباید به جوانان و خلاقان کشور فرصت بروز و ظهور دهیم.

پایان پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار