مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی :
تابناک مرکزی: مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی گفت: تصویب فعالیت مجدد باشگاه شهرداری اراک تاثیر مثبتی در ایجاد شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه خصوصا جامعه ورزشی دارد .
کد خبر: ۶۶۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱ 14 October 2018

به گزارش تابناک مرکزی، عابد حقدادی ضمن تقدیر از نگاه مثبت اعضاء محترم شورای اسلامی و شهرداری کلانشهر اراک به مقوله ورزش بیان داشت:  ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص های اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد و این مهم بر کسی پوشیده نیست .

حقدادی اظهار کرد: امروزه نگاهی که مردم به خدمات شهرداری ها دارند نگاهی آکنده از یک خدمت همه جانبه است و در کنار  خدمات شهری و زیر بنایی تلاشهای نهادهای ورزشی در شهرداری های کشور معرفی استعدادهای ورزشی، حمایت از تیم های ورزشی، مدیریت فضاهای ورزش و بهره گیری از کلیه امکانات شهرداری برای ارتقای تندرستی شهروندان می باشد.

 مدیر کل ورزش وجوانان استان مرکزی ادامه داد: شهرداری در ورزش قهرمانی می تواند بازوی توانمند برای استان مرکزی خصوصا  کلانشهر اراک باشد و این امر ضمن حمایت از قهرمانان ارزشمند استان و کمک به توسعه همه جانبه ورزش استان  هویتی اجتماعی بعنوان "باشگاه" در ایجاد همگرایی بسیار اثر گذار خواهد بود .

وی یادآور شد: اراک در بسیاری از رشته های ورزشی می تواند در قالب لیگ های کشوری درخشش لازم را داشته باشد و قطعا فضا و امکاناتی که شهرداری در بخش ورزش در اختیار دارد می تواند در این مسیر گام های مهمی بردارد.

حقدادی از حمایت استاندار وسایر مسئولین استان تشکر کرد و افزود: بی شک تلاش مدیریت ارشد استان مرکزی در راس آن استاندار، معاونین ایشان  و سایر مسئولین استان در فعالیت باشگاه شهرداری برکسی پوشیده نیست و به نمایندگی از جامعه ورزش از این بزرگان سپاسگزاری مینمایم.

مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی تصریح کرد:  امیدوارم با یک کار کاشناسی در باشگاه و به دور از تصمیمات غیر فنی و احساسی شرایط مناسبی را برای انجام فعالیت های ورزشی آن در چارچوب قانون  فراهم گردد.

وی از اعلام آمادگی اداره کل ورزش وجوانان  استان مرکزی در همکاری وتعامل وانجام کار کارشناسی با مدیریت باشگاه خبر داد و افزود: تمامی صاحبنظران و کارشناسان می بایست شهرداری را در راستای رشد و تعالی کمک نمایند تا شاهد موفقیت های روزافزون این مجموعه باشیم.

انتهای پیام/

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار