نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: راهپیمایی میلیونی اربعین حماسه ای بزرگ و با عظمتِ که در تاریخ بشریت بی نظیر است و مسئولان با فراهم کردن امکانات مناسب تلاش کنند مراسم اربعین امسال باشکوه تر و با عظمت تر از گذشته برگزار شود
کد خبر: ۶۶۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ 14 October 2018

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام صداوسیما؛ آیت الله دری نجف آبادی در دیدار با اعضای ستاد عتبات عالیات، مسئولان و موکب داران استان و کارکنان پست استان راهپیمایی اربعین را حماسه ای بزرگ و مهم دانست که یکپارچگی، صمیمیت و عظمت شیعه را نشان می دهد.

وی افزود: مراسم اربعین یک سفر معنوی، سفر عشق ایمان و عزت اسلام و اهل بیت (ع) است که باید به بهترین شکل ممکن و باشکوه برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دراین شرایط حساس، حفظ وحدت و همدلی کارمحتوایی غنی و ولایتمداری، همکاری صمیمانه مردم و مسئولان لازمه این حماسه بزرگ است و باید مراقب و هوشیار باشیم تا آب به آسیاب دشمن نریزیم .

آیت الله دری نجف آبادی افزود: موکبدارن با فراهم کردن امکانات مناسب و با کیفیت تلاش کنند که مراسم اربعین امسال باشکوه تر و با عظمت تر از گذشته برگزار شود و برگ زرین دیگری در تاریخ اسلام ثبت شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار