تابناک مرکزی: معاون حمل‌ونقل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به اینکه نیاز استان به‌طور میانگین ۵۰۰۰ حلقه لاستیک در ماه است گفت: این اختلاف بین نیاز کامیون داران و ارائه لاستیک باید توسط مسئولین صنعت و معدن موردتوجه قرار گیرد.
کد خبر: ۶۶۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 11 October 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از دیار آفتاب؛ مجید محسنی معاون حمل‌ونقل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی؛ در خصوص توزیع لاستیک در استان مرکزی گفت: تأمین لاستیک موردنیاز کامیون داران با سازمان صنعت و معدن است که بعد از بارگیری و ترخیص لاستیک برای توزیع در اختیار راهداری قرار می‌گیرد و رانندگان با مراجعه به پایانه‌های حمل‌ونقل و ارائه کارت هوشمند می‌تواند برای گرفتن لاستیک اقدام کند.

محسنی با اشاره به نحوه توزیع لاستیک در استان اظهار کرد: پس از دریافت کارت هوشمند کامیون دار، وضعیت کامیون ازنظر قابلیت کار آیی، بررسی‌شده و در صورت تائید، راننده می‌تواند لاستیک خود را تحویل بگیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر صدور حواله لاستیک در شهرستان‌های اراک، خمین، محلات و دلیجان انجام می‌شود.

معاون حمل‌ونقل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی بیان کرد: از زمان توزیع لاستیک در استان (۱۵ تیرماه) تا به امروز حدود ۵۰۰۰ حلقه لاستیک در استان توزیع‌شده است.

محسنی با اشاره به اینکه نیاز استان به‌طور میانگین ۵۰۰۰ حلقه لاستیک در ماه است ادامه داد: این اختلاف بین نیاز کامیون داران و ارائه لاستیک باید توسط مسئولین صنعت و معدن موردتوجه قرارگرفته و درصدد رفع آن تلاش کنند.

وی افزود: بنابراین طرح توزیع حواله لاستیک هنوز نتوانسته آن‌طور که باید شرایط را کنترل و وضعیت عادی را برقرار کند.

معاون حمل‌ونقل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیشتر نیز استان در خصوص لاستیک در مورد سایز ۳۸۵-۲۲.۵  است که تنها از طریق یکی از کارخانه داخلی و بخشی هم از راه واردات تأمین می‌شود، است. اما در مورد سایز ۱۲-۲۴ که بیشتر از نوع داخلی است و توسط کارخانه‌های که در استان مرکزی و شهر ساوه تولید می‌شود، مشکل چندانی وجود ندارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار